آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سانچو مانند خرید جدیدی برای منچستریونایتد خواهد بود!

“سانچو مانند خرید جدیدی برای منچستریونایتد خواهد بود” – فردیناند از وینگر 75 میلیون پوندی برای درخشش پس از تبعید سه ماهه حمایت می کند.

ریو فردیناند می گوید که جیدون سانچو “مثل خرید جدیدی برای منچستریونایتد خواهد شد.”

زمانی که اریک تن هاo او را از تیم اصلی اولدترافورد کنار گذاشت و او را مجبور به انجام یک برنامه تمرینی انفرادی کرد، سوالات جدی درباره آینده ملی پوش انگلیسی در اولدترافورد پرسیده شد. سانچو چند هفته را در دوری گذراند تا اینکه برای بازی نیمه نهایی جام کارابائو با ناتینگهام فارست در 1 فوریه – اولین بازی رقابتی او از اکتبر – مورد استقبال قرار گرفت و فردیناند معتقد است که این بازیکن 22 ساله اکنون عزم خود را برای اثبات در یک مسابقه دارد.

فردیناند، مدافع سابق یونایتد به ویلیام هیل گفته است: «جیدون سانچو به ترکیب منچستریونایتد بازگشته است و اگر بتواند به بهترین شکل خود بازی کند، مانند خرید جدیدی برای باشگاه خواهد بود. اگر کسی مثل او را با استعدادی که دارد به بهترین نحو بازی کند، برای هر تیمی یک تهدید است – توانایی او در ایجاد مشکلات برای مدافعان در کوتاه مدت، یونایتد را به طور کلی بسیار رقابتی تر می کند. نیمکت یونایتد در ماه گذشته در قوی ترین حالت خود نبوده است، بنابراین بازگشت سانچو به اریک تن هاخ گزینه جدیدی می دهد تا در هفته های آینده به سراغش بیاید. او شنبه مقابل کریستال پالاس به میدان نرفت، اما سرمربی در هفته‌های آینده به سراغ او خواهد رفت تا فرصت‌هایی برای ایجاد یک فرم داشته باشد.”

یونایتد هنگام جدایی سانچو از دورتموند در تابستان 2021، 75 میلیون پوند (90 میلیون دلار) روی او سرمایه گذاری کرد و در ازای آن فقط 8 گل و 4 پاس گل دریافت کرد.
سانچو تا سال 2026 با اولدترافورد قرارداد دارد، با گزینه تمدید 12 ماهه دیگر پس از آن زمان، بنابراین زمانی که نوبت به کشف مجدد می‌رسد که او را به یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادها تبدیل کرده است.
منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا