آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فولاد ۱-۰ ملوان؛ «حیدریه» در دقیقه ۹۳ فرشته نجات «منصوریان» شد

علیرضا منصوریان در اولین بازی روی نیمکت فولاد موفق شد 3 امتیاز را در واپسین دقایق بازی کسب کند.

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران به روز پایانی خود رسید؛ آن‌هم در شرایطی که نتایج این هفته بیشتر از همه به کام سرخ‌پوشان پایتخت بود، به‌طوری که شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند در روز نخست با 3 گل از سد نفت مسجدسلیمان بگذرند و در دیدارهای روز گذشته هم سپاهان در اراک مقابل آلومینیوم متوقف شد و آبی‌پوشان پایتخت هم در قائمشهر برابر نساجی به تساوی 1-1 رضایت دادند تا کورس رقابت برای رسیدن به جام قهرمانیِ لیگ بیست‌ودوم جذاب‌تر از همیشه دنبال شود.

 

فولاد خوزستان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و توانست به جمع 8 تیم راه پیدا کند و با ارائه یک نمایش قابل‌قبول مقابل الهلال عربستان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، با استراحتی بیشتر نسبت به سایر رقبا امروز برابر ملوان بندرانزلی قرار گرفت. وجه تمایز فولاد در دیدار قبلی‌شان در لیگ برتر و مسابقه امروز روی نیمکت بود؛ جایی‌که علیرضا منصوریان به عنوان جانشین جواد نکونام انتخاب شده بود.

 

فولادی‌ها بعد از 3 باخت پیاپی در لیگ برتر در تلاش بودند تا باتوجه به شکست روز گذشته تیم هوادار، بتوانند امروز در خانه و در حضور هواداران خود جشن پیروزی برابر ملوان بگیرند و به رتبه هشتم جدول صعود کنند. ملوان بندرانزلی هم که در 2 مسابقه اخیر خود ناکام در کسب پیروزی بود، با انگیزه رسیدن به 3 امتیاز و عبور از جایگاه فولاد در جدول رده‌بندی به اهواز سفر کرده بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

میثم حیدری داور مسابقه امروز بود و بعد از تغییر ساعت برگزاری مسابقه از سوی سازمان لیگ، 2 تیم از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز کار خود را آغاز کردند. علیرضا منصوریان در حالی اولین حضورش روی نیمکت فولاد را تجربه کرد که از سوی برخی هواداران این تیم که در ورزشگاه حضور داشتند، شعارهایی علیه او داده شد. بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد که شوت وحید حیدریه از داخل محوطه جریمه در دقیقه (3+90)، اولین برد را برای شاگردان علیرضا منصوریان در تیم فولاد رقم زد.

 

فولادی‌ها با این برتری خانگی، در جدول رده‌بندی یک پله صعود کردند و با 27 امتیاز در رده هشتم جدول ایستادند. ملوان هم بعد از ناکامی در لحظات پایانی بازی، در همان رده سیزدهم باقی ماند.

 

فولاد خوزستان در هفته بیست‌ودوم، دوشنبه پانزدهم اسفندماه میهمان مس کرمان است و در همان روز، ملوان بندرانزلی باید در خانه مقابل آلومینیوم اراک قرار گیرد.

 

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران 

دوشنبه هشتم اسفندماه

 

ذوب‌آهن اصفهان 1-0 مس کرمان

گل‌گهر سیرجان 2-1 پیکان تهران

پرسپولیس تهران 3-0 نفت مسجدسلیمان

 

سه‌شنبه نهم اسفندماه

 

هوادار تهران 0-1 مس رفسنجان

نساجی مازندران 1-1 استقلال تهران

آلومینیوم اراک 1-1 سپاهان اصفهان

صنعت‌نفت آبادان 1-3 تراکتور تبریز

چهارشنبه دهم اسفندماه

 

فولاد خوزستان 1-0 ملوان بندرانزلی

 

در پایان رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان باوجود توقف برابر آلومینیوم اراک با 43 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های پرسپولیس و استقلال با 42 و 40 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در قعر جدول هم، تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان همچنان با 12 امتیاز کاندیدای اصلی سقوط به لیگ یک به‌شمار می‌روند و مس کرمان با 18 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول ایستاده است.

 

هفته بیست‌ودوم رقابت‌ها، یکشنبه و دوشنبه (چهاردهم و پانزدهم اسفندماه) پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه پرسپولیس در تبریز میهمان تراکتور است و در همان روز سپاهان اصفهان هم در خانه برابر هوادار تهران قرار خواهد گرفت. استقلال هم روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه در دیداری خانگی و حساس به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا