آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مالدینی : باورم نمی‌شود به یک چهارم نهایی رسیدیم

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باورنکردنی است.

میلان شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام رفت و با کسب تساوی 0-0 برابر این تیم و به لطف پیروزی 1-0 در بازی رفت در سن سیرو راهی مرحله بعدی شد.

این بازی به دلیل این که اتوبوس حامل بازیکنان هر دو تیم در ترافیک لندن مانده بود با 10 دقیقه تاخیر شروع شد و در نهایت شاگردان استفانو پیولی توانستند طلسم میلان را بشکنند و پس از سال‌ها این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی برسانند.

مالدینی پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «این نتیجه‌ای باورنکردنی برای من است. دوست دارم هر از گاهی به مردم یادآوری کنم که ما از کجا شروع کردیم و چطور به اینجا رسیدیم. این که هفت سال متوالی نتوانستیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنیم و با مشکلات بسیاری روبرو بودیم که همه در میلان به خاطر دارند.»

این اسطوره باشگاه میلان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش اظهار داشت: «من احترام بسیار زیادی برای این مسیری که طی کردیم قائل هستم. ما به خاطر دستاوردهای تاریخی‌مان نیست که حالا در جمع هشت تیم برتر اروپا هستیم، بلکه برای حضور در این جایگاه تلاش کردیم و این به خاطر کارهایی است که انجام دادیم.»

او درباره برنامه میلان برای آینده اضافه کرد: «قصد داریم به جایی برگردیم که به آن تعلق داریم اما همین که در حال حاضر توانستیم در جمع هشت تیم برتر اروپا حاضر باشیم واقعا فوق العاده است.»

گروه نرم افزاری ماهور

مالدینی درباره علت تاخیر در شروع بازی نیز گفت: «به جای این که فقط نیم ساعت در راه باشیم، یک ساعت و نیم در راه بودیم. ترافیک لندن به همین شدت است و برخلاف سایر کشورها، ما برای رسیدن به ورزشگاه اسکورت پلیس نداریم. باید با این شرایط کنار بیاییم.»

 

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا