آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مسی با پاری سن ژرمن ادامه می دهد یا خیر؟

مسی به پاری سن ژرمن وفادار خواهد ماند یا خیر؟ لوئیس کامپوس، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که این باشگاه همچنان در حال مذاکره با لیونل مسی برای تمدید قرارداد در فرانسه است.

قهرمان لیگ 1 مدتی است می‌دانست که برنده هفت‌بار توپ طلا، قرارداد فعلی‌اش در تابستان 2023 به پایان خواهد رسید. با توجه به شایعات مربوط به تاخیر در گفتگوها، هنوز هیچ شرایطی به توافق نرسیده است، اما کامپوس اصرار دارد که جلساتی برگزار شود.

مدیر ورزشی PSG به Telefoot گفته است: “در حال حاضر، ما در حال مذاکره با مسی برای تمدید قرارداد او هستیم. من دوست دارم او را در این پروژه نگه دارم، نمی توانماین تمایل را پنهان کنم. ما در حال حاضر برای رسیدن به این هدف صحبت می کنیم و همچنان او را در کنار خود داریم.»

مسی در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد به پارک دو پرنس رفت و روابط طولانی مدت با بارسلونا پس از اینکه آشکار شد که غول های لیگ توانایی حفظ خدمات این بازیکن بزرگ تمام دوران را ندارند، قطع شد. . این بازیکن آمریکایی جنوبی در 57 بازی برای پاری سن ژرمن 26 گل و 28 پاس گل به ثبت رسانده است.

مسی در آخرین بازی پاری سن ژرمن – بدون کیلیان امباپه و نیمار – هدف قرار داشت و همه در پاریس تمایل قابل درکی برای رفع ابهامات قرارداد او در اسرع وقت دارند.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا