آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچستریونایتد – پالاس : تلاش یونایتد برای ترمیم کارنامه منفی؛ معضلی به نام پالاس

منچستری‌ها برای جبران ناکامی‌های اخیر مقابل میهمان امروز آماده می‌شوند.

شکست‌های غیر منتظره اتفاق می‌افتند، تکرار می‌شوند، تکرار می‌شوند و در نهایت به نتایج قابل انتظار تبدیل خواهند شد. شیاطین سرخ کارنامه قابل توجه و مثبتی در طول بازی‌های خود مقابل کریستال پالاس دارند و توقف در برابر این حریف برای منچستری‌ها یک نتیجه غیر قابل انتظار بوده است. با این حال پالاس در سال‌های اخیر ایستادگی در مقابل شیاطین را آنقدر تکرار کرده و تکرار کرده که نتیجه نگرفتن یونایتد در این بازی خاص در حال تبدیل شدن به یک اتفاق قابل انتظار است. میزبان مسابقه امروز فارغ از تلاش برای تثبیت جایگاه در لیگ و ادامه روند رو به جلو، احتیاج به پیروزی در مقابل میهمان سرسختش برای باز گرداندن پیش‌فرض‌های سابق در مقابل کریستال پالاس دارد. تن‌هاخ می‌داند اگر می‌خواهد در لیگ برتر انگلیس موفق شود باید از همین حالا برای همه رقبای بزرگ و کوچک خط و نشان بکشد و گربه سیاه یا رقیب پیچیده‌ای برای خود نتراشد.

 

اوضاع منچستریونایتد؛ همچنان مثبت و امیدوار

شکست در مقابل آرسنال و تساوی برابر کریستال پالاس هم هنوز نتوانسته لذت پیروزی در دربی شهر منچستر و فرم خوب شیاطین سرخ را از بین ببرد. رشفورد هنوز عادت شیرین لبخند زدن را از یاد نبرده و یونایتد کماکان همان تیم رو به رشد به نظر می‌آید. آنها به فینال جام اتحادیه رسیده‌اند و در آستانه فتح یک جام در اولین سال فعالیت اریک تن‌هاخ هستند و چه شروعی بهتر از کسب جام برای سرمربی هلندی می‌تواند رقم بخورد. یونایتد خبرهای خوب دیگری را هم در اردوی خود دارد. سانچو به ترکیب تیم برگشته و گرین‌وود هم تبرئه شده است. همه چیز برای جبران تساوی بازی رفت مقابل پالاس در اولدترافورد مهیا شده و شاگردان تن‌هاخ باید با دست پر و حداکثر امتیاز هواداران روی سکوها را امیدوار و خوشحال نگه دارند. یونایتد انگیزه بزرگی برای جا گذاشتن نیوکاسل در جدول نیز برای این مسابقه دارد. هدفی که اگر محقق شود به اعتماد به نفس این تیم برای رویارویی با نیوکاسل در فینال جام اتحادیه هم کمک خواهد کرد. منچستریونایتد فقط به پیروزی این مسابقه می‌اندیشد و خسارات ناشی از توقف مجدد در برابر کریستال پالاس برای کادر فنی این تیم کاملا روشن است.

 

اوضاع کریستال پالاس؛ رو به بحران

درست است که تیم تحت هدایت پاتریک ویرا در 2 مسابقه آخر خود مقابل تیم‌های سوم و چهارم جدول لیگ موفق به متوقف کردن آنها شده و 2 امتیاز ارزشمند را برای خودش ثبت کرده اما نگاهی کلی به نتایج اخیر تیم ویرا نشان می‌دهد پالاس حال و روز مناسبی ندارد. آنها در 7 بازی آخر لیگ فقط یک برد داشته‌اند، تا اینجای فصل فقط یک بار 2 پیروزی متوالی را کسب کرده‌اند و هنری بزرگ‌تر از متوقف کردن منچستریونایتد و نیوکاسل از خودشان نشان نداده‌اند. تیم پاتریک ویرا به سختی گل می‌زند و به راحتی دروازه‌اش باز می‌شود. با این حال روحیه جالبی در این تیم وجود دارد که در روز تقابل با رقبای بزرگ رو می‌شود و کریستال پالاس استعداد خوبی در متوقف کردن یونایتد به نمایش گذاشته که در مسابقه امروز به دفاع از این استعداد می‌پردازد. حتی یک تساوی هم در اولدترافورد برای پالاس ارزشمند خواهد بود و شاگردان ویرا مانند دوران بازی این ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، سرسختانه برای کسب حداقل امتیاز ممکن می‌جنگند. شاید اگر ویلفرد زاها به فرم فصل‌های گذشته‌اش باز گردد حتی پیروزی در میادین سخت هم برای کریستال پالاس ممکن شود. آنها به اولدترافورد می‌آیند تا باز هم کام حریف بزرگ خود را تلخ و یک موفقیت دیگر را به تاریخ رقابت‌هایشان با منچستر اضافه کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

سابقه رویارویی؛ سال‌های متفاوت جدید

گذشته برای شیاطین سرخ هر چه بوده با تمام شکوه و افتخارش و با تمام آمار درخشانش گذشته و آنها باید برای حال کنونی خود تدبیری بیندیشند. تیم سابق الکس فرگوسن در سال‌های اخیر به شدت توسط کریستال پالاس مورد اذیت قرار گرفته و اگر به سابقه رویارویی 2 تیم در گذشته نزدیک نگاه کنیم، آمار فوق العاده منچستر در گذشته دورتر، غیر عادی به نظر می‌آید. منچستر در 9 بازی اخیر خود مقابل میهمان امروزش هرگز موفق به کسب 2 پیروزی متوالی نشده، 3 پیروزی و 3 شکست را در کارنامه دارد و 3 بار هم کارش با این رقیب مرموز و پیچیده به تساوی ختم شده است. یونایتد همچنین در 5 بازی اخیر خود در برابر پالاس هرگز موفق نشده بیش از یک بار دروازه این تیم را باز کند و همه چیز در تاریخ رویارویی‌های اخیر برای شیاطین سرخ نگران کننده است. آنها با هدف شکستن این روند و باز گرداندن معادلات سابق در مورد این مسابقه به میدان می‌آیند و پیروزی تیم تن‌هاخ در بازی امروز یک برد بسیار ارزشمند تلقی می‌شود.

فرم 2 تیم در 5 بازی آخر لیگ

 

منچستریونایتد : 

باخت مقابل آرسنال، تساوی مقابل کریستال پالاس، برد مقابل منچسترسیتی، برد مقابل بورنموث، برد مقابل ولورهمپتون

 

9 گل زده، 5 گل خورده و 2 کلین‌شیت

 

کریستال پالاس : 

تساوی مقابل نیوکاسل، تساوی مقابل منچستریونایتد، باخت مقابل چلسی، باخت مقابل تاتنهام، برد مقابل بورنموث

 

3 گل زده، 5 گل خورده، 2 کلین‌شیت و 3 بازی بدون گل زده

غایبان کریستال پالاس و منچستر یونایتد

منچستر یونایتد: اسکات مک تامینای – دونی فن ده بیک – دیوگو دالو – کریستین اریکسن

کریستال پالاس: ویلفرد زاها – نیتن فرگوسن – یواخیم آندرسن – جیمز مک‌آرتور

ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستر یونایتد

منچستر یونایتد (1-3-2-4): دخیا – مارتینز – واران – فرد – ون بیساکا – لوک شاو – کاسمیرو – آنتونی – فرناندز – وخهورست – مارکوس رشفورد

 

کریستال پالاس (3-3-4): گوایتا – گوئهی – ریچاردز – کلاین – دوکوره – شلوپ – اولیزه – ادوارد – آیو – ازه – میچل

نکات آماری

منچستر یونایتد تنها در یکی از پنج بازی آخر خود در لیگ برتر برابر کریستال پالاس به پیروزی رسیده است.

منچستر یونایتد در پنج بازی آخر خانگی خود در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیده است. این اتفاق پس از دسامبر 2017 روی نداده بود.

کریستال پالاس تنها یک بازی از هفت بازی آخر خود در لیگ برتر را برده است. این سومین بازی پیاپی آن‌ها برابر تیمی از جمع چهار تیم برتر است.

شش تقابل اخیر دو تیم

کریستال پالاس 1-1 منچستر یونایتد (لیگ برتر انگلیس)

منچستر یونایتد 3-1 کریستال پالاس (دوستانه)

کریستال پالاس 1-0 منچستر یونایتد (لیگ برتر)

منچستر یونایتد 1-0 کریستال پالاس (لیگ برتر)

کریستال پالاس 0-0 منچستر یونایتد (لیگ برتر)

منچستر یونایتد 1-3 کریستال پالاس (لیگ برتر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا