آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناپولی ۳-۰ فرانکفورت ؛ خط و نشان برای همه اروپا

ناپولی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دیگو مارادونا با درخشش اوسیمن نتیجه ۳-۰ آینتراخت فرانکفورت را شکست داد و برای اولین بار در تاریخش به مرحله یک چهارم نهایی رسید .

شاگردان لوچانو اسپالتی که در دیدار رفت با دو گل حریف آلمانی را شکست داده بودند، دیشب هم موفق شدند سه بار دروازه کوین تراپ را باز کنند و با اقتدار راهی مرحله بعد شوند.

 

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 19 روی دروازه فرانکفورت ایجاد شد اما خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپلی‌ها، نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در فاصله دو دقیقه تا پایان نیمه اول، بار دیگر کواراتسخلیا صاحب موقعیت شد اما واکنش عالی تراپ، دروازه فرانکفورت را بسته نگه داشت.

در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده این نیمه، روی ارسال متئو پولیتانو از سمت راست، ویکتور اوسیمن با پرشی دیدنی ضربه سرش را به گوشه دروازه آینتراخت فرانکفورت فرستاد تا نیمه اول با حساب 1-0 به سود میزبان به پایان برسد.

گروه نرم افزاری ماهور

نیمه دوم را هم ناپلی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 53 این تیم به گل دوم رسید. این بار هم روی یک حرکت از سمت راست، پاس در عرض جیووانی دی‌لورنزو مقابل دروازه به اوسیمن رسید و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم برتری ناپولی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 6۴ صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای جبرئیل سو روی پیوتر زلینسکی در محوطه جریمه فرانکفورت باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود زلینسکی پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه فرستاد تا اختلاف به سه گل افزایش پیدا کند.

در ادامه شاگردان اسپالتی به خوبی بازی را کنترل کردند و توانستند با برتری 3-0 راهی مرحله بعد چمپیونزلیگ شوند. به این ترتیب ناپلی‌ها که با 18 امتیاز برتری، صدرنشین مقتدر سری آ هستند، حالا یکی از مدعیان رسیدن به مراحل پایانی چمپیونزلیگ نیز محسوب می‌شوند.

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا