آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ویلیام گالاس: چلسی برای بازیکنان نامناسب گران قیمتی هزینه کرده است

ویلیام گالاس می‌گوید: «میخایلو مودریک شروع نمی‌کند، چرا اینطور است؟»

چلسی توسط ویلیام گالاس متهم شده است که برای بازیکنان نامناسب گران قیمتی مانند Mkyhailo Mudryk و Marc Cucurella هزینه کرده است.

آبی‌ها پس از مشاهده تصاحب در تابستان 2022، حدود 600 میلیون پوند (720 میلیون دلار) برای چهره‌های تازه در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر خرج کردند. آنها بازده کمی در این سرمایه‌گذاری دیده‌اند، زیرا در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارند و گالاس معتقد است که پول زیادی برای بازیکنانی هدر رفته است که هرگز واقعاً در استمفوردبریج مناسب نبودند.

مدافع سابق آبی ها به Genting Casino گفته است: “Mudryk شروع نمی کند، چرا اینطور است!؟ شاید این پسر آماده نیست، یا سیستم برای او مناسب نیست و می خواهد در موقعیت دیگری بازی کند – نمی دانم. به همین دلیل است که گفتم احساس می‌کنم برخی از مالکان فقط پول خرج می‌کنند، زیرا پولی برای خرج کردن دارند و حتی نمی‌دانند که آیا بازیکنان مطابق با تیم هستند یا خیر. در حال حاضر، نمی دانم چه اتفاقی برای مودریک افتاده است.

در مورد کوکورلا هم همینطور است. من چیزی علیه کوکورلا ندارم، او را نمی شناسم اما به او احترام می گذارم. این در مورد چلسی است، نه حتی بازیکنان. اگر این همه پول روی یک بازیکن سرمایه گذاری کنید و آنها بیایند به یکی از بزرگترین باشگاه های لیگ برتر بپیوندند، معمولاً برای تیم ملی خود بازی می کنند. او حتی در تیم ملی اسپانیا هم نیست! بنابراین شاید چلسی برای او خیلی بزرگ باشد، شاید او آن کیفیت را برای حضور در آنجا نداشته باشد. به همین دلیل است که برای من مشکل باشگاه است نه بازیکنان. شما باید بازیکنانی بخرید که آماده بازی برای بزرگترین باشگاه ها هستند و کیفیت بازی برای بزرگترین باشگاه ها را دارند. آنها توانایی مقابله با تمام فشارها را خواهند داشت، این واقعاً ساده است. آنها بازیکنان زیادی خریدند و برای بسیاری از این بازیکنان که نمی‌دانم در آنجا چه می‌کنند، آماده نیستند.»

گروه نرم افزاری ماهور

مودریک، وینگر ملی پوش اوکراینی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه سال 2023، 89 میلیون پوند (107 میلیون دلار) برای چلسی هزینه داشت، در حالی که کوکورلا تابستان گذشته 55 میلیون پوند (66 میلیون دلار) از برایتون جایزه گرفت. هیچکدام در غرب لندن متقاعد نشده اند، در حالی که افرادی مانند رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی، وسلی فوفانا، انزو فرناندز، بنوا بادیاشیل و نونی مادوکه نیز با پول کلان خریداری شده اند.

انتظار می رود چلسی در پنجره نقل و انتقالات بعدی دوباره هزینه کند، زیرا آنها با جود بلینگهام و ویکتور اوسیمن مرتبط هستند، اما قبل از ورود تعداد بیشتری از بازیکنان باید چندین سفر انجام شود – با کریستین پولیسیچ، روملو لوکاکو، پیر امریک.

منبع:www.goal.com

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا