آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر جایگاه خود را در چلسی حفظ کرد

پاتر، مالک چلسی، تاد بولی را با “گفتگوهای صمیمانه” در مورد کارش تحت تاثیر قرار داد.

گراهام پاتر پس از گفتگوهای شخصی با چهره های کلیدی این باشگاه، ظاهراً قبل از پیروزی روز سه شنبه مقابل بروسیا دورتموند، شغل خود را در چلسی حفظ کرد.

به گزارش تلگراف، پاتر پس از باخت اخیر مقابل تاتنهام، گفتگوهای صمیمانه ای را با بازیکنان، کادر فنی و مالک تاد بولی ترتیب داد و ظاهراً مثبت اندیشی و ذهن باز او را از اخراج باز داشت. در این گفتگوها، پاتر از بازخورد مردم در تمام سطوح سازمان استقبال کرد. گفته می شود نگرش او شک و تردیدی را که در بین بازیکنان پس از نتیجه تضعیف کننده اسپرز ایجاد شده بود، آرام کرد.

علاوه بر این، گزارش شده است که پاتر در استمفوردبریج به دلیل کنار گذاشتن میخایلو مادریک در تلاش برای کاهش فشار بر قرارداد ژانویه مورد تحسین قرار گرفته است.

پاتر از زمان انجام مکالمات، بر پیروزی های متوالی نظارت داشته است، لیدز یونایتد را در لیگ برتر شکست داده و قبل از مهندسی یک پیروزی مجدد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند. این نتایج بیشتر بولی را متقاعد کرده است که با او صبور باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

آبی ها علیرغم داشتن یک هفته خوب در موقعیتی نامطمئن باقی می مانند. آنها در رده دهم لیگ برتر هستند – با 11 امتیاز کمتر از تاتنهام در رده چهارم – و احتمالاً برای راهیابی به مسابقات سال آینده نیاز به قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند. از دست دادن لیگ قهرمانان برای فصل 2023-24 می تواند فاجعه بار باشد.

آبی ها روز شنبه در چارچوب لیگ برتر به مصاف لسترسیتی خواهند رفت.

منبع:www.goal.com

72 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا