آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

«پرسپولیس» – «سپاهان» از نگاه فنی؛ تقابل قلدری و امنیت!

پرسپولیس و سپاهان در کدام فاکتورهای فنی، بهترین تیم فصل هستند؟

هیجان‌انگیزترین مسابقه فصل از راه رسید. دیدار پرسپولیس و سپاهان که شاید در پایان 90 دقیقه، سرنوشت قهرمان فصل مسیر تازه‌ای پیدا کند. در حال حاضر سپاهان با یک امتیاز بیشتر، صدرنشین است. از آن‌جایی که بازی رفت دو تیم برنده نداشت، پیروز این مسابقه می‌تواند در صورت برابر شدن امتیازها، دست بالاتر را داشته باشد.

 

سپاهان که با 35 گل زده، بهترین خط حمله لیگ را دارد، در آمارهای تدافعی هم عملکردی بی‌نظیر داشته است. این تیم درون دروازه پیام نیازمند را دارد که تا به حال در لیگ برتر از پرسپولیس نباخته است. نیازمند در 7 تقابل اخیر مقابل این تیم، فقط 2 گل خورده است. آمارهای «متریکا» نشان می‌دهد که بازیکنان سپاهان در امن نگه‌داشتن دروازه تیم‌شان هم بهترین عملکرد را داشته‌اند. به طور میانگین فقط 2.4 شوت به دروازه نیازمند می‌رسد. امیدگلی که تیم‌ها در هر بازی روی دروازه صدرنشین لیگ ایجاد می‌کنند هم به اندازه زدن فقط نیم‌گل است. نمایشی که باعث شده سپاهان در 13 هفته اخیر، صدرنشین نمرات فنی متریکا باشد. سپاهان در 6 هفته اخیر 5 برد و صفر شکسته داشته تا در بهترین فرم فصل، مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

حریف سپاهان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست. پرسپولیس مانند همه تیم‌های تحت هدایت یحیی گل‌محمدی بهترین تیم لیگ در ارائه فوتبال مالکانه است. این تیم در زدن ضربات نهایی هم خطرناک‌ترین تیم فصل است. بازیکنان پرسپولیس به طور میانگین از هر 7 شوتی که می‌زنند حتما یکی گل می‌شود. برای درک بهتر این آمار، کافی است مقایسه‌ای با عملکرد پیکان، قعرنشین این فاکتور داشته باشید که از هر 25 شوت، یک گل می‌زنند. پرسپولیس با موفقیت در 55.6درصد از دوئل‌های یک‌مقابل‌یک، قلدرترین تیم فصل هم هست. تیمی که علیرضا بیرانوند با نمره 7.40، بهترین دروازه‌بان فصل را در هم درون دروازه دارد تا گل زدن برای بهترین مهاجم فصل هم به سادگی سایر مسابقات نباشد.

5 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا