آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پروژه کامبک لیورپول با صفر موقعیت گل !

آمار مربوط به بازی لیورپول و رئال مادرید نشان می دهد که شاگردان کارلو آنچلوتی کاملا مستحق صعودی مقتدرانه و بی دردسر بودند.

بعد از شکست تحقیر آمیز 5-2 لیورپول مقابل رئال مادرید در آنفیلد، یورگن کلوپ به صورت تلویحی از قطعی شدن صعود حریف صحبت کرد. او اما در طول هفته منتهی به بازی برگشت با تدابیر ویژه خود سعی در القای این حس در شاگردانش داشت که می توانند در سانتیاگو برنابئو همه را شگفت زده کرده و کامبکی تاریخی رقم بزنند؛ اتفاقی که اما حتی گوشه کوچکی از آن نیز در زمین رخ نداد.

 

رئال مادرید در خانه با چهره ای تهاجمی و قدرتمند مقابل لیورپول قرار گرفت؛ تیمی که سرمربی آن در نشست خبری پیش از بازی برای صعودش تنها یک درصد شانس قائل شده و تاکید کرده بود که برای همین یک درصد همه تلاش خود را خواهند کرد. با این وجود اما تلاش لیورپولی ها به نتیجه ختم نشد و آنها نه تنها نتیجه بلکه آمار را هم بدجور به میزبان باختند تا یورگن کلوپ بی پرده اعتراف کند تیمی که شایسته بود صعود کرد.

تیمی که در دیدار رفت 5-2 شکست خورده، طبیعی است که از لحظه به صدا در آمدن سوت شروع بازی برگشت بی محابا حمله کند. شاگردان یورگن کلوپ اما در رقم زدن همین اتفاق بدیهی ناکام بودند و شانس آوردند که بیش از یک گل دریافت نکردند. رئال حتی در نیمه اول تیر دروازه آنها را هم به لرزه درآورد و در موقعیتی دیگر لوکا مودریچ بدشانس بود که برای زدن یکی از زیباترین گل‌های فصل چند سانتی متر کم آورد.

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی لیورپول در چند بخش از صحبت‌های بعد از بازی تاکید کرد که تیمش قدرت کافی برای جبران شکست سنگین بازی رفت را نداشت و تیم حریف با شایستگی به پیروزی رسید. شاید منظور او را با نگاهی به آمار بازی دو تیم بیشتر درک کرد.

رئال مادرید که نیازی به زدن گل نداشت و اصولا باید در لاک دفاعی فرو می‌رفت 54 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و دو برابر لیورپول به سمت دروازه حریف شوت زد. شاگردان کارلتو در حالی 17 بار دروازه حریف را هدف گرفتند که لیورپول تنها 9 شوت زد که هیچ کدام به موقعیت خطرناک و صد در صدی ختم نشد.

 

لیورپول در حالی که آمده بود حداقل با زدن سه گل کار را به تساوی بکشاند در پایان حتی یک موقعیت صد در صد گل هم نداشت؛ این در حالی است که رئال 4 موقعیت خطرناک داشت که یکی از آنها را توسط کریم بنزما در دقیقه 78 به گل تبدیل کرد. رئال حدود 150 پاس بیشتر از لیورپول داد و تیم میهمان فقط از نظر تعداد خطا، بیشتر از رئال بود.

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا