آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالاس ادعا می کند که ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا به نفع چلسی است!

چرا شکست چهار تیم برتر می تواند برای پاتر در چلسی خوب باشد ؟ گالاس توضیح می دهد که چرا باید به سرمربی آبی ها زمان داده شود.

ویلیام گالاس با درخواست از گراهام پاتر ادعا می کند که ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا می تواند به نفع چلسی تمام شود.

آبی‌ها در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و با جذب انزو فرناندز در ژانویه از بنفیکا با مبلغ 106.8 میلیون پوند (131 میلیون دلار) رکورد جذب بریتانیا را شکستند، اما ثابت شده است که ثبات در زمین به سختی به دست می‌آید. چلسی اکنون تا حدودی از جمع چهار تیم برتر فاصله دارد، اما گالاس معتقد است فقدان اقدام نخبگان اروپایی – ایجاد حواس پرتی در اواسط هفته در هر کمپین معین – می تواند به یک مربی کمک کند تا انتظارات را در استمفورد بریج برآورده کند.

گالاس، مدافع سابق آبی ها، در پاسخ به این سوال که آیا پاتر اولین فصل خود را در غرب لندن خواهد دید، به Genting Casino گفت: “من فکر می کنم این به مالک بستگی دارد، این انتخاب اوست. من فکر می کنم چلسی باید یک فصل دیگر به گراهام پاتر زمان بدهد زیرا او با شروع فصل به باشگاه پیوست، که همیشه برای هر مربی سخت است، بنابراین قضاوت درست درباره او سخت است و به نظر من، او باید بماند. ما می دانیم که در فوتبال، یک مربی می تواند هر زمان که بخواهد اخراج شود، اما من فکر می کنم او شایسته این فرصت است تا به باشگاه نشان دهد که چه کاری می تواند انجام دهد، زیرا او با برایتون خوب عمل کرد. شاید پاتر بتواند در چلسی عملکرد خوبی داشته باشد. ما در پایان فصل 2024 متوجه خواهیم شد که آیا او توانایی مدیریت یک باشگاه بزرگ را دارد یا خیر.

گالاس در مورد مزایای از دست دادن حضور در جمع چهار تیم برتر اضافه کرد: “گاهی اوقات، وقتی در لیگ قهرمانان بازی نمی کنید، اتفاقات خوبی ممکن است رخ دهد. ما این را با چلسی زمانی که [آنتونیو] کونته سرمربی بود و قهرمان لیگ شد، دیدیم. اگر چلسی فصل آینده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را نداشته باشد، می تواند برای گراهام پاتر و باشگاه راحت تر باشد زیرا فشار زیادی وجود ندارد و به آنها اجازه می دهد روی لیگ برتر تمرکز کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

چلسی آخرین بار در دربی مقابل فولام با تساوی بدون گل متوقف شد، به این معنی که پاتر تنها 9 بازی از 22 بازی تیم را پیروز کرده است و آبی ها در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند – 10 امتیاز کمتر از لیگ برتر.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا