آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا : ۳ بازی بعدی تکلیف فصل را برای ما مشخص می کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-0 مقابل نیوکاسل گفت سه بازی بعدی سیتیزن‌ها تکلیف آنها در این فصل را مشخص خواهد کرد.

منچسترسیتی امروز موفق شد در خانه خود نیوکاسل را 2-0 شکست دهد و اختلافش با آرسنال در صدر جدول را به دو امتیاز کاهش دهد.

 

منچسترسیتی بعد از این مسابقه در لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس رفته، سپس در لیگ قهرمانان با لایپزیش دیدار می‌کند و بعد در جام حذفی به مصاف برنلی می‌رود. این سه بازی در طی هشت روز برگزار خواهد شد. پپ گواردیولا در پایان بازی امروز با اشاره به این سه بازی گفت تکلیف فصل سیتیزن‌ها بعد از این سه مسابقه مشخص خواهد شد.

سه بازی بعدی تکلیف این فصل را مشخص می‌کند

ما دو روز تعطیل خواهیم داشت؛ چرا که لازم است مدتی همدیگر را نبینیم. قبل از وقفه فیفا‌دی ما سه بازی مقابل کریستال پالاس، لایپزیش و برنلی داریم که در سه رقابت مختلف برگزار می‌شود. این سه مسابقه تکلیف فصل را برای ما مشخص خواهد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

بازی با نیوکاسل خیلی خیلی سخت بود

این بازی برای ما خیلی خیلی سخت بود. این را می‌دانستیم. آنها تیم باکیفیتی هستند که می‌توانند هر تیمی را تهدید کنند. شک ندارم نیوکسل تا پنج سال آینده یک تهدید جدی خواهد بود، چون آنها نکات مثبت زیادی دارند و خوب کار می‌کنند. نیوکسل در انتقال‌ها توپ را عالی کنترل می‌کند و در ضربات ایستگاهی به شدت خطرناک است.

 

ما خوب دفاع کردیم

بازی خیلی خوبی بود. ما واقعا خوب دفاع کردیم. هر دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند. هم ما در بعضی دقایق عالی بودیم و هم آنها در برهه‌ای از مسابقه. ولی در نهایت عملکرد عالی ما در دو صحنه مهم که به دو گل ختم شد باعث شد نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.

 

سیتی می‌تواند بهتر کار کند؟

ما همیشه می‌توانیم بهتر کار کنیم. حتی زمانی که 100 امتیاز داشته باشیم، باز هم می‌شود بهتر کار کرد. من احساس می‌کنم که می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم. برای همین است که هنوز اینجاییم. خیلی چیزها هست که باید بهتر بشود، ولی من روی‌هم‌رفته کاملا راضی هستم. بعد از هفت سال ما به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم از تیم راضی باشیم. این دشوارترین چیزی است که در فوتبال می‌توان تصور کرد.

 

سیتی همچنان عطش موفقیت دارد

هواداران نیوکسل انتظار دارند سال آینده در فینال جام اتحادیه باشند. ولی ما در هفت سالی که اینجا هستیم چهار بار قهرمان لیگ برتر شده‌ایم. ولی هنوز هم عطش موفقیت داریم و می‌خواهیم باز هم قهرمان بشویم. این بهترین تعریفی است که می‌شود از تیم ما کرد .

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا