آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جراحی موفق زانوی آبراهام؛ مهاجم رم نوامبر برمی‌گردد

مهاجم انگلیسی تا ماه نوامبر قادر به بازی نخواهد بود.

باشگاه رم اعلام کرده جراحی زانوی پای تامی آبراهام، مهاجم جوان جالوروسی و تیم ملی انگلیس با موفقیت انجام شده و او احتمالاً نوامبر امسال به میادین بازخواهد گشت.

 

او در آخرین مسابقه فصل رم که با برتری شیرین مقابل اسپزیا در آخرین دقایق به پایان رسید از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد.

 

تامی آبراهام در نیمه دوم مسابقه مقابل اسپتزیا در حالی که شاگردان مورینیو برای کسب سهمیه به گل برتری احتیاج داشتند، وارد زمین شد و تنها ۱۵ دقیقه بعد مصدوم شد. مسابقه با پنالتی دیبالا در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم به شکل دراماتیکی به اتمام رسید اما مصدومیت بدموقع آبراهام برنامه‌های نقل و انتقالاتی رم را نیز تغییر داد. مصدومیت شدید و جراحی زانو به معنای دوری نسبتاً طولانی‌مدت آبراهام از میادین خواهد بود و این موضوع جهت‌گیری و سیاست‌های باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان را به کل تغییر می‌دهد. بودجه رم برای خرید ۲ مهاجم خوب احتمالاً کافی نباشد و پایتخت‌ نشینان ایتالیا، قرارداد آندره‌آ بلوتی را تمدید خواهند کرد؛ با این که او فصل گذشته سری آ را بدون گل زده به اتمام رساند. عدم صعود به دور گروهی رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، درآمدهای باشگاه در سال آینده را کاهش خواهد داد و آنها باید خلاقانه با موضوع روبه رو شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

تامی آبراهام رقابت‌های فصل به پایان رسیده سری آ را با به ثمر رساندن ۹ گل و تقدیم ۷ پاس گل به هم‌تیمی‌ها به اتمام رساند؛ در حالی که مجموعاً ۵۴ بار به عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره به پایان رفته بود. این مصدومیت بدهنگام در آخرین دقایق بازی آبراهام، نام او را از گزینه‌های فروش باشگاه در بازار نقل و انتقالاتی تابستان خط می‌زند. پیش از این، طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، اورتون با پیشنهاد ۲۷ میلیون یورویی برای جذب تامی آبراهام اعلام آمادگی کرده بود. چلسی هم بند بازخرید ۸۰ میلیون یورویی در قرارداد او گنجانده که با توجه به سطح عملکرد مهاجم ملی‌پوش انگلیسی، به وضوح دلیلی برای اجرای آن وجود ندارد.

 

در بیانیه رسمی باشگاه رم آمده: «روز چهارشنبه عمل جراحی رباط صلیبی قدامی زانوی چپ تامی آبراهام به انجام رسید. این جراحی توسط دکتر اندی ویلیامز در بیمارستان کرامول لندن صورت گرفت؛ در حالی که ماسیمو مانارا، رئیس تیم پزشکی رم از نزدیک در حال تماشای عمل جراحی بود، کار با موفقیت کامل به اتمام رسید.» این بیانیه در مورد برنامه ماه‌های آتی آبراهام هم خبر داده که «این بازیکن چند روز در کلینیک مذکور در لندن باقی می‌ماند؛ پیش از آنکه فرایند ریکاوری و بازسازی خود را طبق طرح برنامه‌ریزی شده تیم پزشکی باشگاه آغاز کند. برای تو آرزوی یک بازگشت سریع داریم، تامی!»

 

این مصدومیت شدید، بدترین پایان ممکن را برای یک فصل نه چندان شیرین رقم زد. فصل دوم حضور مهاجم انگلیسی در استادیوم الیمپیکو با مصدومیت‌های متعدد و افول آمار گلزنی همراه شد؛ موضوعی که در ناکامی ناگوار مورینیو در راه کسب سهمیه دور گروهی رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی لیگ اروپا بی‌تأثیر نبود. مهاجم سابق چلسی که تابستان ۲۰۲۱ از چلسی به رم آمد، امسال مجموعاً روی ۱۶ گل تأثیر مستقیم گذاشت که نسبت به آمار فصل اول حضورش در پایتخت ایتالیا (۲۷ گل و ۵ پاس گل) کاهش شدیدی را نشان می‌دهد. تامی آبراهام امسال با مصدومیت از ناحیه شانه و چشم هم دست و پنجه نرم کرده بود، اما جراحی رباط صلیبی طولانی‌‌ترین مدت غیبت را در دوران حرفه‌ای او رقم خواهد زد. برای تماشای مجدد او در زمین‌های فوتبال احتمالاً باید تا نوامبر یا حتی دسامبر صبر کنیم.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا