آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آتش‌بازی تراکتور در اراک؛ روز عجیب در قزوین

دیدارهای هفته هفتم با برتری تراکتور، ذوب‌آهن و پیکان آغاز شد.

رقابتهای لیگ پس از وقفه‌ای طولانی با برگزاری رفابتهای هفتم پیگیری شد. در اولین دیدارهای این هفته در اراک، آلومینیوم میزبان تراکتور بود و در قزوین، شمس‌آذر از ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی کرد که در هر ۲ بازی تیم مهمان به پیروزی رسید. پیکان هم موفق شد در آخرین دقایق بازی با یک گل از سد استقلال خوزستان بگذرد.

 

چهارمین برد پیاپی برای تراکتور

تراکتور پس از شروع نامطلوب فصل، توانسته به ریتم دلخواه خود بازگردد. این تیم پس از غلبه بر مس رفسنجان، استقلال خوزستان و هوادار این بار آلومینیوم اراک را شکست داد. گلهای تراکتور را در این بازی 4 خرید جدید این تیم زدند. در دقیه ۴۱، سیامک نعمتی پس از ۴۹۶ روز موفق به گلزنی در لیگ شد. در دقیقه 78 هم مهدی عبدی در سومین بازی خود در لیگ برای تراکتور موفق به زدن دومین گل خود شد. در دقایق پایانی دفاع آلومینیوم کاملاً از هم گسیخته نشان داد و عارف رستمی خارج از محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با احمد گوهری قرار گرفت و با اشتباه این دروازه‌بان با دروازه بدون سنگربان مواجه شد و دروزاه حریف را باز کرد. در وقت تلف‌شده نوبت به امیرحسین حسین‌زاده رسید که دقایقی پس از ورود به زمین موفق به گلزنی شد. تراکتور با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و با بازی بیشتر در صدر جدول قرار گرفت، آلومینیوم اراک هم ۹ امتیازی باقی ماند.

 

اتفاقات نادر در قزوین

در قزوین تیم سخت‌کوش و تازه لیگ‌برتری شده شمس‌آذر، در نیمه اول با ۲ گل محمدجواد محمدی از ذوب‌آهن عقب افتاد. این تیم در نیمه دوم توانست یکی از ۲ گل خورده را توسط عیسی مرادی جبران کند و بازی با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید. ذوب‌آهن با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و کارنامه خوبی از خود در این فصل به جای گذاشته است. شمس‌آذر هم با این شکست یک امتیازی باقی ماند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

این مسابقه اما دو اتفاق عجیب داشت. در آغاز نیمه دوم در شرایطی که به نظر می‌رسید ضربه سر رحمان جعفری مهاجم شمس‌آذر به تور دروازه برخورد کرده و برگشته داور اعتقادی به گل نداشت. دقایقی بعد جنجال دیگری در بازی ایجاد شد. نادر محمدی مدافع ذوب‌آهن با خطای خود موقعیت گل را از شمس‌آذر گرفت که داور تنها به دادن کارت زرد بسنده کرد ولی پس از اعتراض بازیکنان شمس‌آذر و مشورت با کمک‌داور رنگ کارت به قرمز تغییر کرد.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا