آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا: برای نقل و انتقالات آماده هستیم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال عنوان کرد آماده خرید بازیکن جدید خواهد بود.

آرسنال پنجشنبه و در چهارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم وستهام خواهد رفت، میکل آرتتا سرمربی این تیم در مصاحبه خود عنوان کرد توپچی‌ها برای این بازی، 5 بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت.

 

بازگشت به صدر جدول

آرسنال در حالی در ورزشگاه امارات به مصاف وستهام خواهد رفت که اکنون با 2 امتیاز و یک بازی کم‌تر، پایین‌تر از لیورپول، رده دوم جدول را به خود اختصاص داده است و توپچی‌ها امیدوارند با پیروزی در این دیدار، بار دیگر صدر جدول را از لیورپول پس بگیرند. با این وجود میکل آرتتا عنوان کرد مشکل مصدومیت همچنان در تیم وجود دارد و آن‌ها تاکهیرو تومیاسو و توماس پارتی را به دلیل مصدومیت باز هم در اختیار نخواهند داشت. جورین تیمبر و فابیو ویرا دیگر مصدومان این تیم هستند و علاوه بر این بازیکنان، کای هاورتز هم به دلیل محرومیت قادر به حضور در ترکیب آرسنال برای این دیدار نخواهد بود.

 

آرتتا درباره این موضوع گفت: «ما هنوز تومیاسو و پارتی را در اختیار نداریم. همچنین کای با محرومیت روبه‌روست اما بازیکنان زیادی مشتاق بازی کردن هستند.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

خرید در نیم فصل 

آرسنال اکنون در موقعیت بسیار خوبی در لیگ برتر انگلیس قرار دارد و به جمع 16 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافته است. به همین دلیل خرید و فروش بازیکنان در ژانویه می‌تواند کلید موفقیت این تیم در فصل جاری باشد. آرتتا در ادامه سخنان خود درباره این موضوع که آیا به برخی از بازیکنان اجازه جدا شدن از تیم را می‌دهد یا خیر، گفت: «در حال حاضر پاسخ به این سوال دشوار است. به دلیل شرایطی که در چند هفته اخیر با آن روبه‌رو بودیم با کمبود بازیکن مواجه هستیم، امیدوارم زودتر بازیکنان مصدوم و محروم به ترکیب تیم بازگردند. در موقعیت دیگری، شرایط متفاوت خواهد بود.»

 

این سرمربی همچنین درباره خرید بازیکن جدید در نیم فصل گفت: «بله ما اهداف و ایده‌هایی در نظر داریم. نمی‌دانیم در 2 هفته آینده اوضاع تیم به چه شکل خواهد بود، در پنجره نقل و انتقالات همه چیز به سرعت تغییر می‌کند. اگر شرایطی به وجود بیاید که با خرید بازیکن بتوانیم به بهبود تیم کمک کنیم، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.»

 

آرتتا درباره تساوی یک بر یک آرسنال در برابر لیورپول گفت: «مطمئنا لیورپول با تجربه‌تر از ما نشان داد. کاری که آن‌ها در زمین انجام دادند و جو ورزشگاه، چیز دیگری بود. با این وجود با بلوغ و شجاعت بازی کردیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تجربه حضور در این جایگاه را داریم و باید خوشحال باشیم زیرا حضور در این جایگاه در بهترین لیگ دنیا به مدت 2 سال متوالی نشان از پیشرفت تیم دارد.»

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا