آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا: گل دوم سون روح ما را آزار داد!

میکل آرتتا بعد از توقف تیمش در بازی خانگی مقابل تاتنهام، گفت که تیمش بعد از خوردن گل دوم از نظر روحی جسارت حمله را از دست داده است.

در دربی امروز عصر تیم‌های تاتنهام و آرسنال در ورزشگاه امارات در چهارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در خانه در حالی متوقف شد که بسیاری تیم میکل آرتتا را برای این بازی کاملا برتر می‌دانستند و انتظار می‌رفت که در این بازی خانگی پیروز شوند. با این حال، تیم او با وجود ارائه یک نمایش قبول، بیشتر از دیدن حریف بسیار آماده‌شان غافلگیر شد. آرتتا سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری بعد از این بازی در مورد حواشی این بازی اظهار نظر کرد. او سخنانش را به این شکل شروع کرد: “ما از اینکه سه امتیاز را نگرفتیم ناراحت و ناامیدیم. به خصوص وقتی که دوبار جلو افتادیم. زمانی که یک گل جلو بودیم می‌توانستیم یکی دیگر هم به ثمر برسانیم. گابریل ژسوس می‌توانست بازی را 2-0 کند.”

او در مورد اشتباه جورجینیو که توپ را در میانه زمین خودی از دست داد تا جیمز مدیسون پاس گل تساوی بخش دوم را برای سون هیونگ مین فراهم کند هم اظهار نظر کرد: “من او را خیلی دوست دارم. اشتباهات بخشی از فوتبال هستند. ما همه از او حمایت می‌کنیم.”

در مورد مصدومیت دکلان رایس که به ناچار تعویض شد هم توضیح داد: “او نیاز داشت که از بازی خارج شود. اما امیدواریم که این مصدومیت طولانی مدت نباشد.”

6 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا