آخرین مطلباخباراسلایدرپخش زندهداغمهمترین اخبار روز

آشوبی: پرسپولیس مقابل النصر به لحاظ تاکتیکی سردرگم بود، تصمیم سازمان لیگ به نفع فوتبال نیست

فرزاد آشوبی معتقد است که تصمیم سازمان لیگ در خصوص تعویق مسابقات لیگ برتر به هیچ وجه به نفع فوتبال ایران نیست.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد پرسپولیس در بازی اول لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان، اظهار داشت: پرسپولیس تا قبل از اینکه 10 نفره شود، مشکلی نداشت و رقابت شانه به شانه‌ای با النصر داشت. حریف عربستانی تیم باکیفیتی بود که بازیکنان شاخصی در اختیار دارد. مصدومیت ترابی در بد زمانی اتفاق افتاد و در نیمه دوم بعد از اینکه سرلک اخراج شد پرسپولیس به لحاظ تاکتیکی سردرگم بود و بازیکنان نمی‌دانستند چه کار باید کنند. انتظار خیلی بیشتری از بازیکنانی مثل سعید صادقی دارم، بازیکن بزرگ در بازی‌های بزرگ باید خودش را نشان دهد.

وی در واکنش به ضعف پرسپولیس در گلزنی و عملکرد شهاب زاهدی مقابل النصر،  عنوان کرد: در اینکه پرسپولیس نیاز به مهاجم خوب و گلزن دارد شکی نیست. تیم گل‌محمدی نیاز به حداقل 2 مهاجم دارد. بازیکن و مهاجم خوب باید در بازی‌های بزرگ، موقعیت 20 درصدی را هم تبدیل به گل کند. ضعف گلزنی پرسپولیس تنها مهاجم حال حاضر سرخپوشان (شهاب زاهدی ) را هم با مشکل روبه‌رو کرده و این بازیکن هم با اضطراب و استرس بازی می‌کند، این موضوع را در بازی با النصر شاهد بودیم.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد سایر نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: در فوتبال همیشه اصل مهمی به نام نتیجه وجود دارد. نساجی با توجه به اینکه اولین حضورش در آسیا را آن هم در هند تجربه می‌کرد، فشار و استرس زیادی داشت اما به لحاظ نتیجه‌گیری عالی کار کرد و توانست 3 امتیاز مهمی را به دست بیاورد. سپاهان نیز با وجود اینکه یک امتیاز خارج از خانه را کسب کرد اما باید تمرکز بیشتری روی بازی‌ها بگذارد و توجه بیشتری روی مسائل فنی داخل زمین داشته باشد تا به مشکل برنخورد.

آشوبی در واکنش به این موضوع که تعطیلی‌های متعدد لیگ، تیم‌ها را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است، گفت: تعجب می‌کنم که از قبل همه چیز را لحاظ می‌کنند و برنامه‌ریزی لیگ بعد از جلسه با سرمربیان تیم ملی و تیم امید صورت گرفته اما به دلیل حضور 2 تا 3 بازیکن از یکی دوتیم در تیم امید و همچنین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر را به تعویق می‌اندازیم. این تعطیلی‌ها تیم‌ها را دچار مشکل می‌کنند و باید در طول فصل چندین بار بدنسازی کنند. تصمیم سازمان لیگ به هیچ وجه به نفع فوتبال ما نیست و با این کارشان ظلم بزرگی در حق تیم‌ها می‌کنند.

61 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا