آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آغاز فصل جدید لیگ آمریکا با پاس گل مسی؛ پیروزی شیرین اینتر‌میامی

افتتاحیه MLS با پاس گل مسی و پیروزی اینترمیامی به پایان رسید.

پاس گل لیونل مسی به اینتر میامی کمک کرد تا در مسابقه افتتاحیه رقابت‌های فصل ۲۰۲۴ لیگ MLS آمریکا مقابل رئال سالت‌لیک به پیروزی برسد. مسی در دقیقه ۳۹ تحت فشار ۲ بازیکن حریف صاحب توپ شد اما پاس در عمق زیبای خود را در پشت سر مدافعان رقیب به روبرت تیلور، بازیکن تیم ملی فنلاند رساند تا با واکنش فاجعه‌بار دروازه‌بان حریف، نخستین گل فصل لیگ به ثمر برسد. اینتر میامی فصل گذشته قادر به صعود به مرحله حذفی نشد و امسال برای شکستن این طلسم چشم‌انتظار درخشش لیونل مسی خواهد بود. بازی صبح امروز با برتری ۲ بر صفر این تیم به پایان رسید.

گل دیگو گومز در دقیقه ۸۳ به اینتر میامی کمک کرد تا نخستین فصل کامل قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ و برنده ۸ توپ طلای فوتبال جهان در این تیم با پیروزی آغاز شود. این افتتاحیه بیست و نهمین فصل تاریخ لیگ ایالات متحده بود. لیونل مسی که پیش‌فصل پرحادثه و پرحاشیه‌ای را در تور آسیایی باشگاه سپری کرده بود، بازی فعالانه و پرجنب‌وجوشی را در مقابل چشم حاضران در ورزشگاه مملو از تماشاگر تیمش به نمایش گذاشت. دون گاربر، رئیس اجرایی لیگ MLS و تماشاگر ویژه بازی افتتاحیه گفته: «من فکر می‌کنم چشم تمام دنیا به اینتر میامی است و امیدوارم آنها انتظارات مردم را برآورده کنند. بیشتر از هرچیز به تجربه خوب و موفق تیم فکر می‌کنم. جایگاه اینتر میامی در اینجا و در سراسر جهان، مهم‌ترین نکته است.»

مسی فصل گذشته در مجموع ۱۴ مسابقه با پیراهن اینتر میامی ۱۱ بار دروازه حریفان را باز کرد و این تیم را به قهرمانی در جام لیگ‌های مکزیک و آمریکا رساند که نخستین جام تاریخ باشگاه به شمار می‌رود. او در پنجره تابستانی نقل و انتقالات سال گذشته با قراردادی ۲ و نیم ساله به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار قید ادامه حضور در اروپا یا سفر به خاورمیانه را زد و به سواحل جنوب شرقی ایالات متحده رفت. با این حال مصدومیت در انتهای فصل ضرباهنگ درخشش او را کند کرد؛ به گونه‌ای که تنها توانست در ۶ مسابقه لیگ حضور پیدا کند. حاصل این ۶ دیدار چیزی بیشتر از یک گل نبود و اینتر میامی مطابق انتظار موفق به صعود به مرحله پلی‌آف نشد.

گروه نرم افزاری ماهور

باشگاه همچنان در حسرت نخستین پیروزی خود در مرحله حذفی لیگ به سر می‌برد. آنها ۲ بار از فصل عادی عبور کرده‌اند و هر ۲ مورد با شکست ۳ بر صفر در نخستین مسابقه حذفی همراه شده است. رسانه‌های آمریکایی اینتر میامی را یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل می‌دانند و باید دید آتش‌بازی‌های صورتی‌رنگ در فورت لاودردیل تا چه مقطعی از فصل ادامه پیدا خواهد کرد.

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا