آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: از عملکرد بلینگام شگفت‌زده نشدم

سرمربی رئال مادرید از غیبت وینیسیوس جونیور در لیست د بست می‌گوید.

رئال مادرید در جریان دیداری از هفته پنجم لالیگا، یکشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران میزبان رئال سوسیداد خواهد بود. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در مصاحبه پیش از بازی در مورد وضعیت بازیکنانش قبل از شروع این بازی مهم صحبت کرد.

 

بازیکنان ملی پوش ما به سلامتی به تیم برگشته اند، با انگیزه و اشتیاق بیشتر. تعدادی از آنها برای تیم ملی خودشان گل زده اند و همگی بازی های خوبی انجام داده اند.

از توانایی خطرناک بودن بلینگام آگاه بودیم

جود بلینگام به به خاطر عملکردش رشد کرده است و وضعیت خوبی دارد. توانایی های واقعی او احتمالا پیش از این زیاد شناخته شده نبودند اما جود حالا در یکی از مهم ترین باشگاه ها و لیگ های جهان بازی می کند. من بابت این عملکرد غافلگیر نشده ام. او کاملا روی کارش متمرکز است و کسی نیست که به این راحتی این ذهنیت را از دست بدهد. زمانی که او در دورتموند بازی می کرد، ما متوجه خصلت خطرناک بودن او و توانایی اش در خط حمله شدیم. بدن او در این مسیر کمک می کند. حقیقتا نمی دانم او چند گل به ثمر خواهد رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

شوخی با نبود وینیسیوس در لیست د بست 

وینیسیوس به خوبی ریکاوری اش را پشت سر می گذارد اما نمی توانم روز دقیق بازگشت او را بگویم چون نمی خواهیم او را به زور آماده بازی کنیم. حجم تمرینات او بیشتر شده است و قرار است هفته آینده به تمرینات گروهی برگردد. دوری او از میادین قبل از هفته ششم مصدومیت خواهد بود. غیبت او در لیست د بست؟ بله خب همان طور که می دانید وینی حدود سه – چهار ساعت گریه کرد چون باور داشت او را از قلم انداخته اند!

لوکا مودریچ فرصت بازی پیدا می کند 

تمدید قرارداد لوکا مودریچ؟ زمانی که لوکا با باشگاه تمدید کرد بسیار خوشحال بود. نقش او در تیم تغییر کرد اما زمانی که تعداد بازی هایمان افزایش پیدا کنند، او به همان نقش رهبری که داشت برمی گردد. ما در این مورد صحبت کرده ایم و با خود لوکا هم راجع به آن صحبت می کنم. به او گفته ام که باید کمی طاقت بیاورد چون قرار بود به بازیکنان جوان نقش مهم تری بدهیم. در ترکیب ما رقابت زیادی وجود دارد و می دانم که همه می توانند مشارکت خوبی در عملکرد تیم داشته باشند، حتی با دقایق بازی کم.

پرسش و پاسخ کوتاه با آنچلوتی 

حاشیه بازیکنان آکادمی رئال مادرید؟ شما را به بیانیه باشگاه رجوع می دهم. چیزی برای اضافه کردن ندارم.

رائول؟ او هر روز کنار ما حضور دارد و طبیعی است که دائما با او در ارتباط باشیم چون به بازیکنان آکادمی او نیاز داریم.

بازگشت سبایوس و مندی؟ سبایوس ما را در این بازی همراهی خواهد کرد. مندی اما هنوز برای بازگشت به زمان نیاز دارد.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا