آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: بارسلونا عالی کار کرده/ آنها در همه جام‌ها مدعی هستند

آنچلوتی در آستانه سوپرجام اسپانیا از بارسلونا تمجید کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در گفت‌وگوی خبری بعد از پیروزی مقابل آراندینا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا به تمجید از تیم حریف پرداخت. رئال مادرید برای به ثمر رساندن گل نخست تا دقیقه ۵۴ صبر کرد و با ۲ ضربه متوالی خوسلو و براهیم دیاس از حریف پیش افتاد. رودریگو در نخستین دقایق وقت‌های تلف‌شده اختلاف را به ۳ گل رساند؛ پیش از آنکه گل به خودی ناچو فرناندس در آخرین ثانیه‌های مسابقه کلین شیت کپا را نابود کند. کهکشانی‌ها در هر ۵ مسابقه اخیر خود در تمام رقابت‌ها به پیروزی دست یافته‌اند و با روحیه کامل برای شرکت در تورنمنت سوپرجام اسپانیا عازم شبه جزیره عربی می‌شوند. رئال مادرید چهارشنبه شب در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود ریاض میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

 

گولر کیفیت خود را نشان داد

آردا گولر در مسابقه دیشب برای نخستین بار در ترکیب رئال مادرید به زمین رفت و با وجود از دست دادن چند موقعیت، عملکرد نسبتاً خوبی از خود به جا گذاشت‌. آنچلوتی که قبلا او را یکی از بهترین بازیکنان حال و آینده باشگاه دانسته بود در مورد پدیده فوتبال ترکیه می‌گوید: «او به وضوح قدرت بدنی لازم را ندارد اما یک ساعت با کیفیت بازی کرد و توانایی‌های خود را در نیمه اول به نمایش گذاشت. پیش از این گفتم در مورد او باید شکیبا باشیم. گولر بازیکن صاحب‌شخصیتی است؛ جدا از توانایی‌هایی که در بازی با پا دارد.»

 

براهیم دیاس عالی بود

آنچلوتی در مورد عملکرد تأثیرگذار براهیم دیاس در مسابقه دیشب گفته: «دیاس پاس‌های زیادی را از دست داد اما در مجموع تعیین‌کننده بازی کرد. عامل گرفته شدن پنالتی بود، گل دوم را به ثمر رساند و پاس منجر به گل سوم را به ثبت رساند. در نیمه اول توپ‌های زیادی را از دست دادیم اما در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

نمی‌دانم مدعی هستیم یا نه

تورنمنت ۴ جانبه سوپرجام چهارشنبه شب در ریاض آغاز می‌شود و برنده شهرآورد مادرید به مصاف برنده بازی بارسلونا و اوساسونا خواهد رفت: «من چیزی در مورد مدعی بودن نمی‌دانم. ما فاصله چندانی با قهرمانی نداریم اما این تورنمنت برای بقیه هم همین‌قدر کوتاه است. با اعتماد به نقس عازم مسابقات می‌شویم. جدا از لوکاس واسکس، اتاق درمان خالی است و این نشانه خوبی به شمار می‌رود.»

 

بارسا عالی کار کرده

هواداران بارسلونا از عملکرد شکننده و نه چندان قانع‌کننده تیم ژاوی هرناندز که اختلاف با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا را به ۷ امتیاز رسانده ناراضی هستند اما آنچلوتی نظر دیگری دارد: «من فکر می‌کنم بارسا عالی کار کرده. آنها در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام و جام حذفی برای قهرمانی رقابت می‌کنند. به ارزیابی دیگران علاقه‌ای ندارم اما آنها برای قهرمانی در تمام جام‌ها می‌جنگند.»

بازی دشواری نبود

رئال مادرید با وجود تسلط بر توپ و میدان در نیمه اول موفق به زدن گل نشد: «بازی سختی نبود. کار ما همین است. شبی بود برای این که این شهر کوچک از بازی با مادرید لذت ببرد. آنها به خوبی از ما استقبال کردند و باشگاه فوق‌العاده‌ای دارند.» سرمربی ایتالیایی در مورد سبک بازی حریف گفته: «آنها تلاش کردند به بهترین شکل بازی کنند. در نیمه اول فرصت‌های بیشتری داشتند اما در نیمه دوم از نظر قدرت فیزیکی کمی افت کردند. به گونه‌ای بازی کردند که اگر من جزئی از تیم مقابل بودم به همین شکل ظاهر می‌شدم.»

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا