آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان چهارشنبه ۱۴ تیر؛ انتظار عاشقانه

پاری‌سن‌ژرمن با اخراج کریستوف گالتیه، لوئیس انریکه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

مدیران فدراسیون فوتبال برزیل پس از تلاشی طولانی مدت، توانستند حضور کارلو آنچلوتی را روی نیمکت تیم‌شان قطعی کنند. فرناندو دینیز، سرمربی برزیل تا یک سال آینده خواهد بود و پس از پایان قرارداد رئال مادرید و آنچلوتی، این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت برزیل می‌نشیند. برزیلی‌ها حاضر شدند برای داشتن کارلتو، شانس موفقیت در کوپا آمریکای سال آینده را به خطر بیندازند.

 

«رایس» ستاره جدید آرسنال

به نقل از رومانو، دکلان رایس به آرسنال پیوست. قرارداد ١٠٠ میلیون پوندی + ۵ میلیون پاداش‌ میان آرسنال و وستهم بسته شده و دکلان رایس، یک سال پیش از پایان قراردادش با چکش‌ها به گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ و گران‌ترین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل شد.

 

از مادرید تا ریو با «کارلتو»

کارلو آنچلوتی از ژوئن ۲۰۲۴ و پیش از شروع کوپا آمریکا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برزیل انتخاب خواهد شد. مربی ۶۴ ساله ایتالیایی در فصل پیش‌رو به قرارداد خود با رئال مادرید احترام خواهد گذاشت و پس از آن هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

«فرناندو دینیز» سرمربی برزیل شد

با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، فرناندو دینیز با امضای قراردادی یک ساله و تا قبل از حضور آنچلوتی، هدایت سلسائو را برعهده گرفت.

 

«اینیگو مارتینز» به بارسلونا پیوست

باشگاه بارسلونا از بازیکن جدید خود رونمایی کرد. اینیگو مارتینز ۳۲ ساله پیش از این برای سوسیه‌داد و بیلبائو به میدان رفته و پس از پایان قرارداد با بیلبائو، به صورت آزاد راهی بارسلونا شد.

 

«گالتیه» رسما از PSG اخراج شد

با اعلام پاری‌سن‌ژرمن، قرارداد کریستوف گالتیه سرمربی ۵۶ ساله این باشگاه با توافقی دوجانبه فسخ شد.

 

«انریکه» جانشین گالتیه شد

با اعلام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، لوئیس انریکه اسپانیایی با امضای قراردادی ۲ ساله به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد.

 

«ماونت» به منچستریونایتد پیوست

میسن ماونت، با امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵+۵۵ میلیون پوند از چلسی به منچستریونایتد پیوست. باشگاه منچستر یونایتد خبر از رسیدن پیراهن شماره ۷ به میسن ماونت، خرید جدید این تیم داد.

«دی‌ماریا» به بنفیکا پیوست

آنخل دی‌ماریا وینگر آرژانتینی فصل گذشته یوونتوس با امضای قراردادی یک ساله به بنفیکا پیوست.

 

تمدید قرارداد «چالهان‌اوغلو» و «باستونی»

الساندرو باستونی، مدافع ۲۴ ساله اینتر قرارداد خود را به مدت ۵ فصل دیگر و تا سال 2028 تمدید کرد. هاکان چالهان‌اوغلو هافبک اینترهم قرارداد جدیدی بست که تا سال 2027 اعتبار خواهد داشت.

 

توافق با دومین خرید آرسنال

به نقل از فابریتزیو رومانو، یورین تیمبر، مدافع هلندی آژاکس با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۵+۴۰ میلیون یورو با آرسنال به توافق رسید.

 

«سویونچو» به اتلتیکو پیوست

به نقل از رومانو، چالار سویونچو، مدافع لسترسیتی که در فصل گذشته همراه روباه‌‌ها به دسته پایین‌تر سقوط کرد، با قراردادی ۴ ساله و آزاد به اتلتیکو مادرید پیوست.

 

نخستین پیشنهاد برای «اونانا» ارسال شد

به ادعای اتلتیک، منچستریونایتد نخستین پیشنهاد رسمی خود به ارزش ۴۰ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون پاداش برای به خدمت گرفتن آندره اونانا را ارسال کرد. اینتر پیش از این خواستار ۶۰ میلیون یورو شده است اما انتظار می‌رود این پیشنهاد مورد قبول قرار بگیرد.

 

«ساویچ» تمدید می‌کند؟

باشگاه لاتزیو بیش از پیش به تمدید قرارداد با سرگی میلینکوویچ ساویچ و حفظ این هافبک صرب در این تیم خوش‌بین شده است، چون هیچ یک از تیم‌هایی که نام‌شان به‌عنوان مشتری این بازیکن برده شده، برای خرید او پیشنهادی رسمی نداده‌اند.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا