آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان دوشنبه ۹ مرداد؛ دومینوی دمبله، برناردو و امباپه

درخواست‌های عجیب تاتنهام از بایرن، دوباره مذاکرات دو طرف برای کین را به بن‌بست کشانده است.

فروش عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن، شروع یک دومینوی جذاب در نقل و انتقالات اروپا خواهد بود. بارسلونا به عنوان جانشین امباپه، قصد خرید برناردو سیلوا را دارد و کانسلو هم، به عنوان مدافع راست به نیوکمپ می‌رود. علاوه بر این، PSG دیگر مشکلی با فروش یا کنار گذاشتن امباپه نخواهد داشت و احتمال حضور در رئال مادرید، بیشتر از گذشته می‌شود.

 

جواب مثبت دمبله به پاریسی‌ها

به ادعای فابریتزیو رومانو، عثمان دمبله برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت داده و پاریسی‌ها می‌توانند با پرداخت رقم فسخ قرارداد، وینگر فرانسوی را به خدمت بگیرند. این در حالی است که ژولین لوران مدعی شده با حضور دمبله در پاریس، امباپه همین فصل راهی رئال خواهد شد.

 

نامه رسمی ایجنت دمبله به بارسا

به نقل از رادیو کاتالونیا، موسی سیسوکو، ایجنت عثمان دمبله نامه‌ای رسمی به باشگاه بارسلونا ارسال کرده و از آن‌ها خواسته است تا مذاکرات را با PSG برای انتقال دمبله آغاز کنند. پس از پایان 31 جولای بند فسخ ۵۰ میلیونی دمبله به ۱۰۰ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

فرصت ۵ روزه بارسا به دمبله

به نقل از موندو دپورتیوو، دمبله همراه سایر بازیکنان به لاس وگاس سفر خواهد کرد و بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی او دیگر فعال نخواهد شد. دمبله از باشگاه اجازه خواسته تا با پاریس مذاکره کند و بارسا فقط ۵ روز به او فرصت داده. پس از آن، فقط با آزاد شدن بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی به پاریس خواهد پیوست.

 

گره در مذاکرات بایرن و تاتنهام

به نقل از اسکای اسپورت، مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و تاتنهام همدیگر را در لندن ملاقات کردند. اختلاف ۲۰ میلیون پوندی بین خواسته تاتنهام و پیشنهاد بایرن وجود دارد. همچنین تاتنهام خواهان گنجاندن بند بازخرید در صورت بازگشت کین به لیگ برتر است. جلسه دو باشگاه بدون دستیابی به توافق پایان یافت و مدیران بایرن به مونیخ بازگشتند.

 

40 میلیون یورو برای امباپه

ستاره فرانسوی اگر تا پایان ۳۱ جولای درخواست رسمی جدایی از پاریس ندهد، باشگاه موظف به پرداخت ۴۰ میلیون از ۸۰ میلیون یورو پاداش وفاداری‌اش می‌شود. پاری‌سن‌ژرمن به سرمربی تیم، لوییس انریکه اجازه برگزاری هیچ کنفرانسی در تور ژاپن نداد تا تردیدی به پیام سکونشین‌شدن امباپه در صورت عدم تمدید قرارداد، وارد نشود.

 

چلسی هم مشتری امباپه شد

به نقل از سایت گل، تادبولی مالک چلسی به دنبال ارائه یک پکیج مناسب برای جذب کیلین امباپه است. علی‌رغم اینکه مدیران چلسی مطلع هستند که شانس مادرید برای جذب امباپه بیشتر از سایرین است اما با توجه به پافشاری پاریس برای فروش ستاره فرانسوی، قصد دارند وارد رقابت جذب او شوند.

ربیچ به بشیکتاش پیوست

آنته ربیچ، وینگر فصل قبل میلان، به بشیکتاش ترکیه پیوست. بازیکن ۲۹ ساله کروات، در ۴ فصل حضور در میلان و در ۱۰۰ بازی، ۲۷ گل برای روسونری به ثمر رساند.

 

رد پیشنهاد الهلال برای آقای‌گل سری‌آ

به نقل از اسکای، الهلال با پیشنهادی ۱۴۰ میلیون یورویی و حقوق هفتگی یک میلیون یورو، به دنبال به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی است. مدیران ناپولی بلافاصله این پیشنهاد را رد کرده‌اند و امیدوارند مهاجم نیجریه‌ای به زودی قرارداد خود را تمدید کند. به نظر می‌آید مدیران الهلال به زودی با پیشنهادی بالاتر برای خرید اوسیمن اقدام خواهند کرد.

 

فن‌دایک کاپیتان جدید لیورپول

پس از جدایی جردن هندرسون، فن‌دایک مدافع هلندی لیورپول، به عنوان کاپیتان جدید این تیم انتخاب شد. ترنت الکساندر آرنولد نیز کاپیتان دوم خواهد بود. فن دایک در ۲۲۲ بازی که در ۵ سال گذشته برای لیورپول به میدان رفته، ۴۱ بار بازوبند را بسته بود. این اولین بار در ۲۰ سال گذشته است که یک بازیکن غیر انگلیسی به عنوان کاپیتان اول قرمزها انتخاب می‌شود.

 

برنامه بارسا در انتظار تصمیم دمبله

به ادعای خاوی میگل، با درخواست ژاوی مذاکرات برای به خدمت گرفتن ایوان فرسندا به صورت موقت به حالت تعلیق در آمده است. در صورتی که دمبله با رقم بیش از ۵۰ میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد، بارسا بجای فرسندا، کانسلو را به خدمت خواهد گرفت.

 

فابینیو به الاتحاد پیوست

با اعلام باشگاه الاتحاد عربستان، فابینیو هافبک کهنه‌کار لیورپول با امضای قراردادی ۳ ساله به این تیم پیوست. هافبک ۲۹ ساله برزیلی طی ۵ فصل حضورش در لیورپول، ۲۱۹ بازی برای این تیم انجام داد و آمار ۱۱ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رساند و همچنین موفق به کسب ۷ جام شد.

 

وینگر سابق بارسا به بتیس نرسید

به ادعای خبرنگار کوپه و گل اسپانیا، بتیس به دلیل بازیکنان زیادی که به خدمت گرفته، امکان ثبت قرارداد الکس کویادو را ندارد. وینگر سابق بارسلونا که دو فصل اخیر را به صورت قرضی در گرانادا و الچه به میدان رفته، تابستان جاری در نهایت به بتیس منتقل شد اما در فصل پیش رو نیز به صورت قرضی برای الاخدود عربستان بازی خواهد کرد.

اینتر به دنبال اسکاماکا

به نقل از دی‌مارتزیو، اینتر به جذب جان‌لوکا اسکاماکا نزدیک شده است. پیشنهاد شفاهی شفاهی اولیه اینتر ۲۰ میلیون یورو است. قیمت بالای بالوگان فعلا او را از اینتر دور کرده. در صورت انتقال کوره‌آ به لیگ عربستان، احتمال جذب همزمان بالوگان و اسکاماکا وجود دارد.

 

بایرن به دنبال بونو

به نقل از اسپورت ایتالیا، بایرن‌مونیخ پس از شکست در جذب رایا به دنبال جذب یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی مراکش و سویا است. شزنی دیگر گزینه باواریایی‌ها است. بونو در فصل گذشته به قهرمانی لیگ اروپا رسید و در جام جهانی ۲۰۲۲ همراه مراکش به نیمه‌نهایی رسید. بایرن در حالی پیشنهادی 12-13 میلیونی به سویا ارائه می‌کند که سویا برای ستاره خود ۱۸ میلیون یورو درخواست کرده است.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا