آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

استرلینگ و آرنولد : غایبان بزرگ فهرست سه شیر ها

گرت ساوت‌گیت فهرست تیم ملی انگلیس برای شرکت در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد. غیبت رحیم استرلینگ از مهم‌ترین حاشیه‌های این فهرست است.

گرت ساوت‌گیت امروز فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انگلیس برای حضور در انتخابی یورو 2024 را انتخاب کرد. سرمربی‌ سه‌شیرها بازیکنان مد نظرش را دعوت کرد تا در آستانه دو بازی مقابل ایتالیا و اوکراین خود را به اردوی تیم ملی معرفی کنند.

 

از نکات حاشیه‌ساز فهرست اعلام شده توسط ساوت‌گیت باید به غیبت رحیم استرلینگ و دعوت از ایوان تونی اشاره کرد. از دیگر خط خورده‌های جنجالی این فهرست باید به ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول و بن وایت از آرسنال اشاره کرد. از جمله چهره‌هایی که دعوت شدن‌شان عجیب به نظر می‌رسد باید به هری مگوایر اشاره کرد.

ایوان تونی برای دومین بار است که به تیم ملی انگلیس دعوت می‌شود. او فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و تا این لحظه در فصل جاری لیگ برتر شانزده گل برای باشگاهش برنتفورد به ثمر رسانده است. این در حالی است که ایوان تونی به تخطی از قوانین شرط‌بندی اتحادیه فوتبال متهم شده و ممکن است در آینده با محرومیتی طولانی مواجه شود.

گروه نرم افزاری ماهور

گرت ساوت‌گیت بعد از اعلام فهرست تیم ملی انگلیس گفت: “ایوان برای باشگاهش خوب بازی کرده و در حال حاضر نه دادگاهی علیه او برگزار شده و نه حکمی علیه او صادر شده است. نمی‌دانم چرا نباید ایوان تونی را انتخاب می‌کردیم”.

اما رحیم استرلینگ که هفته گذشته گل پیروزی‌بخش چلسی را مقابل دورتموند به ثمر رساند، در جام جهانی قطر هم در پنج مسابقه سه‌شیرها در سه مسابقه حضور داشت. اما حالا ساوت‌گیت استرلینگ را به تیمش دعوت نکرده است. ساوت‌گیت درباره او گفت: “رحیم آماده نیست. اگر او آمادگی لازم را داشت به تیم ملی دعوت می‌شد”.

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی انگلیس:

دروازه‌بان‌ها: جردن پیکفورد – نیک پوپ – آرون رمزدیل

مدافعان: بن چیلول – اریک دایر – مارک گوئی – ریس جیمز – هری مگوایر – لوک شاو – جان استونز – کیه‌ران تریپیر – کایل واکر

هافبک‌ها: جود بلینگام – کانر گالاگر – جردن هندرسون – جیمز مدیسون – میسون مونت – کالوین فیلیپس – دکلن رایس

مهاجمان: فیل فودن – جک گریلیش – هری کین – مارکوس رشفورد – بوکایو ساکا – ایوان تونی

12 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا