آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسکالونی: قهرمان جهان بودن ما را شکست‌ناپذیر نمی‌کند!

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین به شکست خانگی شاگردانش مقابل اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 واکنش نشان داد.

لیونل اسکالونی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در دور پنجم از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکایی جنوبی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میهمان خود اروگوئه شدند، پس از این بازی گفت: با وجود تلاش‌هایی که در این بازی داشتیم، می‌دانیم که فوتبال همین است و گاهی اوقات بازنده می‌شوید. ما باید برخیریم و به بازی بعدی (بازی صبح چهارشنبه با برزیل در همین رقابت‌ها) فکر کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که آلبی‌سلسته را در جام جهانی 2022 قطر پس از 36 سال به قهرمانی جهان رساند، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: قهرمان جهان بودن، ما را شکست‌ناپذیر نمی‌کند. اروگوئه در این بازی بهتر از ما بود و باید به آنها بابت کسب این برد تبریک بگوییم. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم ببازیم اما باید از این بازی عبور کنیم و به اتفاقات آینده فکر کنیم و اشتباهات‌مان را اصلاح کنیم.

مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال اروگوئه هم پس از این دیدار گفت: آرژانتین قهرمان فراموش نشدنی جهان است. شکست دادن آنها چیزی از دستاوردهای آنها به ما نمی‌دهد. چنین ارزیابی‌هایی تقریباً همیشه اغراق‌آمیز هستند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

تیم ملی آرژانتین با قبول اولین شکست خود در این رقابت‌ها، 12 امتیازی باقی ماند و همچنان صدرنشین این رقابت‌ها است. شاگردان مارچلو بیلسا هم با این برد 10 امتیازی شدند و به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا