آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

امکان محرومیت چند جلسه‌ای بلینگام؛ این لعنتی گل بود!

امکان دارد بلینگام با محرومیت بیش از یک جلسه رو به رو شود.

بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید در بازی برابر والنسیا بازگشت پرماجرایی به ترکیب رئال مادرید داشت و در نهایت با زدن یک گل مردود و اخراج از زمین مسابقه کارش را به پایان رساند. این موضوع ممکن است محرومیت چند جلسه‌ای برای او به همراه داشته باشد.

 

گل در زمان اضافه 

در زمان‌های اضافه بازی و در دقیقه 99 با ارسال براهیم دیاس و ضربه سر بلینگام، دروازه والنسیا باز شد و بازیکنان رئال مادرید از جمله بلینگام، مطمئن بودند بازی را برده‌اند اما لحظاتی قبل از اینکه توپ وارد دروازه شود، داور، خیل مانسانو سوت پایان بازی را به صدا درآورد. به این معنی که دروازه باز نشده و گل مردود است. بازیکنان رئال مادرید از این تصمیم خشمگین و بلینگام بیش از دیگران از این موضوع عصبانی بود. او به دلیل عصبانیت و مخالفت با این تصمیم کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

 

عدم توهین 

به نقل از نشریه AS، این کارت قرمز ممکن است باعث شود او بیش از یک بازی محروم شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

داور پس از بازی عنوان کرد: «پس از پایان بازی و همچنان در زمین بازی او با حالتی تهاجمی به من نزدیک شد و چند بار فریاد زد: این لعنتی گل بود!»

 

اگرچه بلینگام هیچ توهینی به داور نکرد اما نگرش تهاجمی او ممکن است دردسری جدی ایجاد کند. بلینگام به دلیل دریافت کارت قرمز قطعا در ۲ بازی بعدی لیگ مقابل سلتاویگو و اوساسونا محروم است.

 

طبق ماده 127 قانون انضباطی فدراسیون فوتبال، اعتراض به داور اصلی، کمک داور یا داور چهارم تا زمانی که تخلف جدی‌تری در بر نداشته باشد، تعلیق از ۲ تا ۳ بازی یا یک دوره یک ماهه را در بر خواهد داشت و این احتمال وجود دارد بلینگام با ۳ جلسه محرومیت روبه‌رو شود. رئال مادرید آماده است تا علیه این تصمیم درخواست فرجام خواهی ارائه کند.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا