آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اوسیمن پردرآمدترین بازیکن تاریخ ناپولی می‌شود

توافق ستاره نیجریه‌ای ناپولی با رئیس این باشگاه برای تمدید قرارداد، او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ تیم شهر ناپل تبدیل می‌کند.

ویکتور اوسیمن تنها یک قدم با عقد قرارداد جدید با تیم فوتبال ناپولی فاصله دارد، قراردادی که او را در صدر جدول بازیکنان دریافت کننده بالاترین حقوق در تاریخ باشگاه قرار می‌دهد.

 

اوسیمن و مدیربرنامه‌هایش روبرتو کالندا از هفته‌ها قبل با ناپولی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد بوده‌اند و با وجود دریافت پیشنهادی نجومی برای بازی در عربستان، آقای گل فصل گذشته سری آ ایتالیا ترجیح داده در اروپا به کار خود ادامه دهد. باشگاه ناپولی هم به پاس قدردانی از تعهد اوسیمن و تأثیر بسزایی که او در قهرمانی فصل گذشته این تیم در سری آ داشت، تصمیم گرفته که با او قراردادی جدید منعقد کند که به موجب آن بازیکن سالانه 10 میلیون یورو حقوق خالص دریافت خواهد کرد و قرارداد او تا سال 2026 تمدید خواهد شد. این در حالیست که اوسیمن در حال حاضر سالانه نزدیک به 5 میلیون و 500 هزار یورو درآمد دارد.

برای قرارداد جدید، بند فسخی 150 میلیون یورویی هم در نظر گرفته خواهد شد که البته در سال اول از سوی باشگاه‌های ایتالیایی قابلیت فعالسازی نخواهد داشت؛ به عبارت دیگر تابستان سال آینده هیچ یک از تیم‌های ایتالیایی حتی با پرداخت بند فسخ نمی‌توانند اوسیمن را بخرند.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا