آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

امباپه به یک شرط تمدید می‌کند

منابع فرانسوی معتقدند اگر پی‌اس‌جی بتواند ویکتور اوسیمن را بخرد، کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد بیش از پیش ترغیب خواهند کرد.

امباپه در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز همچنان در مرکز توجه است و بیشتر شایعات درباره احتمال جدایی او از پاری سن ژرمن مطرح می‌شود.

 

این بازیکن فرانسوی برای سومین سال متوالی تصمیم گرفت که خودش را به سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل کند و طبق معمول همیشه نام رئال مادرید هم در کنار نام او به گوش می‌رسد.

با این حال، شرایط در این تابستان کمی متفاوت است. مدیران رئال انتظار رخ دادن چنین اتفاقی را در تابستان 2023 نداشتند و جذب امباپه در برنامه از پیش تعیین شده آنها برای جذب بازیکنان و تقویت این تیم جایی نداشت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

یکی از دلایلی که امباپه قصد فعال کردن بند تمدید خود را ندارد، جدایی لیونل مسی، افت نیمار و در مجموع کاهش قدرت تیم در خط حمله است. این پروژه‌ای نیست که ستاره فرانسوی را برای فتح لیگ قهرمانان متقاعد کند. پاریس برای خط حمله به سراغ هری کین رفت ولی مهاجم انگلیسی پاسخ منفی داد. گزینه بعدی پی اس جی می‌تواند اوسیمن باشد. اخیرا رئیس ناپولی گفت که فقط پی اس جی توان خرید اوسیمن را دارد و قیمت او را 200 میلیون یورو اعلام کرد.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا