آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان سه‌شنبه ۱۷ مرداد؛ ۲۰۰ میلیون برای آقای گل سری آ

آندرس اینیستا قرار نیست به دوستان قدیمی‌اش در اینترمیامی اضافه شود و ترجیح داده به امارات برود.

الهلال پس از ناکامی در خرید یک مهاجم بزرگ، تمام تلاشش را برای توافق با اوسیمن به کار بسته است. الهلالی‌ها پیشنهادات بزرگی به مسی، لوکاکو، لواندوفسکی و امباپه دادند اما هیچکدام از این بازیکنان، حاضر نشدند به عربستان بروند. پیشنهاد حقوق 200 میلیونی به اوسیمن شاید، طلسم خط حمله الهلال را بشکند.

 

میکی فن د فن به تاتنهام پیوست

مدافع سابق ۲۲ ساله ولفسبورگ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۵۰ میلیون یورو به تاتنهام پیوست.

 

نوا دارویش به بارسلونا پیوست

هافبک ۱۶ ساله آلمانی فرایبورگ در ازای رقم ۲.۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش به بارسلونا پیوست. او قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به امضا رسانده و ابتدا برای بارسا اتلتیک به میدان می‌رود. از دارویش به عنوان یکی از جدی‌ترین استعدادهای فرایبورگ یاد می‌شود. او فصل گذشته در ۲۳ بازی برای تیم دوم فرایبورگ، ۸ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

حذف چهره امباپه از پارک دو پرنس

با حذف پوسترهای مربوط به کیلین امباپه از اطراف ورزشگاه خانگی پاری‌سن‌ژرمن به نظر می‌رسد مدیران قطری هیچ تردیدی در فروش مهاجم فرانسوی ندارند و دیگر در ترکیب پی‌اس‌جی به میدان نخواهد رفت.

 

آلخو ولیز به تاتنهام‌ پیوست

آلخو ولیز مهاجم روزاریو سنترال با امضای قراردادی ۶ ساله به ارزش ۱۵ میلیون یورو به تاتنهام‌ پیوست. مهاجم آرژانتینی، پنجمین خرید اسپرز در نقل‌و‌انتقالات تابستانی است.

 

رایا در یک قدمی آرسنال

به نقل از فابریتزیو رومانو، آرسنال برای جذب داوید رایا با قراردادی ۵ ساله به ارزش کلی ۳۰ میلیون پوند به همراه افزونه‌ها به توافق رسید. برنتفورد سال ۲۰۱۹، رقم ۲/۷ میلیون پوند برای جذب رایا پرداخت کرد و حالا بعد از ۴ سال، با بیش از ۹۰۰ درصد سود، دروازه‌بان اسپانیایی خود را به فروش می‌رساند‌.

 

حضور نیمار در شهر بارسلون

در حالی که شایعاتی مبنی بر بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا به گوش می‌رسد، ستاره برزیلی ساعاتی پیش در فرودگاه ال‌پرت بارسلون دیده شد. گفته می‌شود لاپورتا به زودی جلسه‌ای در خصوص احتمال به خدمت‌گیری او با ژاوی خواهد داشت.

 

لوپتگی از ولوز جدا شد

سرمربی اسپانیایی، ۹ ماه قبل هدایت گرگ‌های انگلیس را بر عهده گرفت و آن‌ها را در لیگ برتر حفظ کرد تا فصل را در رده سیزدهم به پایان برسانند. عقاید متفاوت دو طرف، دلیل جدایی لوپتگی از باشگاه اعلام شده است.

ستاره قهرمان جهان در تورین

فاکوندو گونزالس، مدافع ۲۰ ساله والنسیا به یوونتوس پیوست. گونزالس در جام جهانی زیر ۲۰ سال به همراه اروگوئه به قهرمانی رسید و به عنوان رهبر خط دفاع لاسلسته، نقش زیادی در ثبت ۶ کلین‌شیت تیمش در مسابقات داشت.

 

بایرن کین را به هر قیمتی می‌خواهد

به نقل از اسکای، بایرن‌مونیخ امروز یا فردا چهارمین پیشنهاد خود به ارزش ۹۴ میلیون پوند را برای خرید هری کین ارسال خواهد کرد‌. تاکنون تاتنهام پیشنهادهای ۶۰، ۶۸ و ۸۵ میلیون پوندی بایرن را رد کرده و برای کاپیتان خود خواستار ۱۰۰ میلیون پوند است.

 

واکر در آستانه تمدید

به گزارش رومانو، کایل واکر در آستانه پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد که در ۲۴ ساعت گذشته دریافت کرده، قرار گرفته است. پیشنهاد جدید واکر را جذب کرده و انتظار می‌رود کاپیتان ملی‌پوش منچسترسیتی در اتحاد بماند. قرارداد فعلی واکر ۳۳ ساله تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

 

اینیستا به جای مسی امارات را انتخاب کرد

آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا بعد از سال ها حضور در لیگ ژاپن به همراه ویسل کوپه در نهایت تصمیم گرفت به حاشیه خلیج فارس برود. کاپیتان سابق آبی اناری‌ها قراردادش را با باشگاه الامارات امضا کرد. طبق اعلام نشریه «البیان» قرارداد اینیستا با این باشگاه اماراتی یک ساله و قابل تمدید برای فصل دوم است.

 

الهلال دست بردار اوسیمن نیست

به نقل از گاتزتا دلواسپورت، باشگاه الهلال عربستان قصد انصراف از جذب ویکتور اوسیمن را ندارد و برای جذب ستاره 24 ساله ناپولی یک پیشنهاد باورنکردنی آماده کرده است. تیم شهر ریاض به اوسیمن 200 میلیون یورو پیشنهاد داده که مشخص نیست آیا این مبلغ بابت یک قرارداد 4 ساله با حقوق 50 میلیون یورو در سال است یا یک قرارداد 5 ساله با حقوق 40 میلیون یورو در سال.

47 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا