آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینزاگی: بنفیکا انتقام می‌خواهد ولی ما برنده‌ایم

سرمربی اینتر خوش‌بین است تیمش با وجود انگیزه انتقام‌جویی بنفیکا فردا بتواند حریف پرتغالی را شکست دهد.

اینتر پس از پیروزی درخشان 0-4 برابر سالرنیتانا و حفظ صدرنشینی در سری آ به بازی با بنفیکا در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان رسیده است. نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها در هفته اول برابر سوسیداد با تساوی متوقف شد.

سیمونه اینزاگی در نشست خبری این بازی گفت: «ما فصل قبل دو بار با بنفیکا روبرو شدیم و سبک بازی این تیم تغییری نکرده است. برخی از بازیکنان بنفیکا نسبت به رویارویی قبلی تغییر کرده‌اند، اما آنها همچنان یک تیم قدرتمند و باکیفیت هستند که در تمام مسابقات لیگ پرتغال به جز اولین بازی، پیروز شده‌اند. بنفیکا اخیرا سوپرجام پرتغال را هم برد و می‌دانیم چه بازی سختی در انتظارمان است.»

 

اینزاگی ادامه داد: «قدرت حریف باعث می‌شود تا ما با برنامه ریزی کامل و حداکثر تمرکز وارد این بازی شویم. آنها جدیت و جنگندگی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند و ما باید بازی را تحت کنترل بگیریم. پیروزی در این بازی و بازی بعدی به ما برای صعود به دور بعد کمک خواهد کرد. لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار است و در یک گروه بسیار متعادل قرار داریم.»

گروه نرم افزاری ماهور

اینزاگی در مورد وضعیت اینتر گفت: «بهترین چیز در مورد اینتر این است که همه با جدیت تمرین می‌کنند. همه بازیکنان سعی می‌کنند کار من را برای انتخاب ترکیب اصلی با مشکل مواجه کنند. در تیم رقابت نزدیک زیادی وجود دارد. ما فرصت استراحت زیادی نداریم و به سرعت ریکاوری کرده‌ایم تا برای بنفیکا آماده شویم.»

 

بنفیکا می‌خواهد انتقام حذف فصل گذشته در یک چهارم نهایی را بگیرد (برتری اینتر در مجموع دو بازی با نتیجه 5-3): «اهمیتی نمی‌دهم. مثل اینتر آنها در یک بازی کلاسیک لیگ‌، پورتو را بردند. ما هم میلان را بردیم و سپس در یک بازی مهم توانستیم سالرنیتانا را شکست دهیم. هر دو تیم در فرمی عالی به این بازی رسیده‌اند. ما بیشتر از آنها تغییرات داشته‌ایم اما خوشبینی زیادی به انجام یک بازی عالی و کسب پیروزی دارم.»

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا