آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بارسلونا ۱-۰ اتلتیکومادرید: فلیکس، سیمئونه را با خاک یکسان کرد

بارسلونا در دیداری بسیار حساس برابر اتلتیکومادرید در مونتجوئیک به برتری رسید.

در مهمترین بازی از پانزدهمین هفته از رقابت‌های لالیگا، بارسلونا به مصاف اتلتیکومادرید رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا پایان رسید. بارسا پیش از این دیدار با یک بازی بیشتر و هم امتیاز با اتلتیکومادرید در رده چهارم جدول قرار داشت و به همین دلیل این بازی برای هر ۲ تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

 

عنوان شد مارک آندره تراشتگن، دروازه بان و کاپیتان بارسلونا پس از بهبود مصدومیت خود برای این دیدار آماده خواهد بود اما او به این بازی نرسید و پنیا در بازی برابر اتلتیکومادرید وظیفه حفاظت از دروازه بارسلونا را بر عهده داشت. مسابقه در ورزشگاه المپیک بارسلونا برگزار شد و قضاوت آن را خوسه مارتینس بر عهده داشت.

 

نیمه اول، به سود بارسلونا

بارسلونا از همان ابتدای نیمه کار را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت خوب برای لواندوفسکی و رافینیا به دست آمد اما ثمری نداشت. بارسلونا به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۳۰ ژائو فلیکس با یک ضربه چیپ فوق العاده و بر روی حرکت رافینیا گل اول را برای بارسلونا به ثمر رساند. پس از گل اتلتیکومادرید سعی در نزدیک شدن به دروازه بارسلونا داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه برای این تیم به دست آمد که ثمری نداشت. در دقیقه ۴۴ بارسلونا یک موقعیت عالی به دست آمد اما اوبلاک با یک واکنش دیدنی مانع از ورود توپ به دروازه شد. در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نیمه دوم، هیجان زیاد اما بدون هیچ گلی

نیمه دوم با ۳ تعویض برای اتلتیکومادرید آغاز شد. در دقایق بعد چند موقعیت برای ۲ تیم شکل گرفت و ثمری نداشت. بارسلونا به دنبال حفظ نتیجه ارزشمند و اتلتیکومادرید به دنبال جبران گل خورده تلاش می‌کردند. در دقیقه ۸۰ اینیاکی پنیا یک واکنش دیدنی از خود نشان داد و ضربه آزاد ممفیس دپای راهی به دروازه پیدا نکرد. در نهایت با وجود موقعیت‌های متعدد برای ۲ تیم، بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید. بارسلونا با این نتیجه با ۳۴ امتیاز در رده سوم و اتلتیکومادرید با ۳۱ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا