آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بارسلونا و اولین خرید برای فصل آینده؛ توری برای ستاره گرگ‌ها

ستاره ولوز به احتمال زیاد راهی بارسلونا خواهد شد.

خوان لاپورتا، مدیرعامل بارسلونا به عنوان یکی از طرفداران روبن نوس، بازیکن تیم ولوز، خواهان جدی خرید او برای تیمش است.

 

این بازیکن علاقه‌مند است برای تیم بارسلونا بازی کند و مسئولان بارسلونا قصد دارند هافبک پرتغالی را به خدمت بگیرند. خوان لاپورتا سال گذشته قصد داشت او را به بارسلونا بیاورد اما منابع مالی لازم برای این انتقال فراهم نشد. در حالی که سران بارسلونا مذاکرات خود را با خورخه مندس، مدیر برنامه‌های او شروع کرده‌اند، ژاوی معتقد است این بازیکن جانشین مناسبی برای سرخیو بوسکتس نیست.

 

ژاوی به دنبال زوبیمندی

ژاوی سرمربی تیم بارسلونا قصد دارد مارتین زوبیمندی، هافبک تیم رئال سوسیداد را به عنوان جانشین بوسکتس به خدمت بگیرد. این در حالی است که زوبیمندی در جریان پیروزی تیمش در برابر بارسلونا در ترکیب تیم حضور داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

فروش بازیکنان برای تامین منابع مالی

بارسلونا برای اینکه بتواند منابع مالی لازم برای خرید بازیکنان مد نظر خود را تامین کند، باید دست به فروش برخی از بازیکنان خود از جمله آنسو فاتی بزند. دیگر هافبک این تیم یعنی فرانک کسیه هم از جمله کسانی است که می‌تواند این تابستان بارسلونا را ترک کند.

فاتی علاقه‌ای به ولوز ندارد

اکنون همه چیز به مندز بستگی دارد. اگر او بتواند ولوز را قانع کند که با فروش نوس به مبلغ 45 میلیون پوند به بارسلونا موافقت کنند و بتواند تیم جدیدی برای آنسو فاتی بیابد که او را با مبلغ 75 میلیون یورو از بارسلونا به خدمت بگیرد، هزینه لازم برای نقل و انتقالات مورد نظر بارسلونا به بهترین شکل فراهم می‌شود. این در حالی است که فاتی هم علاقه‌ای به پیوستن به تیم ولوز ندارد.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا