آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان جمعه ۱۳ مرداد؛ هدیه گرانقیمت برای ژاوی

بایرن برای خرید هری کین، به تاتنهام اولتیماتوم داده و پس از آن، سراغ دیگر گزینه‌هایش برای خط حمله می‌رود.

بارسلونا که فصل پیش هزینه زیادی در نقل و انتقالات انجام داد، این فصل به دنبال دو خرید بزرگ است. آن‌ها قصد به خدمت گرفتن همزمان برناردو سیلوا و ژائو کانسلو را دارند. بارسا برای این دو خرید، باید چند بازیکن خود را بفروشد. دمبله و کسیه، در آستانه جدایی از بارسلونا هستند و لنگله و دست هم در لیست فروش باشگاه قرار دارند.

 

دیساسی به چلسی پیوست

اکسل دیساسی، مدافع ۲۵ ساله موناکو، با امضای قراردادی ۶ ساله به ارزش ۴۵ میلیون یورو به چلسی پیوست. دیساسی، دومین مدافع وسط موناکو پس از بادیاشیل است که در ۶ ماه اخیر به استمفوردبریج منتقل می‌شود.

 

توافق اولیه الاهلی با بارسلونا

به نقل از رومانو، باشگاه الاهلی عربستان، با بارسلونا بر سر انتقال فرانک کسیه به توافق شفاهی رسید. هافبک ساحل عاجی، با قراردادی ۳ ساله به مبلغ ۱۵ میلیون یورو راهی الاهلی خواهد شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

تلاش سیتی برای حفظ واکر و برناردو

پپ گواردیولا در نشست خبری جام خیریه کار را برای بایرن مونیخ و بارسلونا، مشتریان واکر و برناردو سیلوا سخت کرد: «پیدا کردن جایگزین برای این دو بازیکن بسیار سخت خواهد بود. تمام تلاش خود را برای حفظ آن‌ها در اتحاد انجام خواهیم داد.»

 

تمدید قرارداد آلونسو

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن تا ژوئن ۲۰۲۶ در بای آرنا ماندنی شد. آلونسو اواسط فصل قبل به عنوان سرمربی لورکوزن انتخاب شد و همراه این تیم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کرد. این مربی اسپانیایی به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی کارلتو نیز یاد می‌شود.

 

حراج کریستنسن در بازار

به نقل از جرارد رومرو، بارسا پیشنهاد رسمی ۳۰ میلیون یورویی برای کریستنسن دریافت کرده و در صورتی که پیشنهادها تا ۵۰ میلیون افزایش پیدا کند، حاضر به فروش ستاره خط دفاع خود خواهد شد. آبی‌اناری‌ها برای خرید همزمان برناردو و کانسلو نیاز به فروش کسیه، لنگله و یک بازیکن مهم دارد.

 

اولتیماتوم بایرن به تاتنهام با ثبت آخرین پیشنهاد

به ادعای پلتنبرگ، بایرن مونیخ به صورت رسمی سومین و آخرین پیشنهاد خود به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون یورو را برای خرید هری کین ارسال کرده و تا اواخر امشب برای تاتنهام مهلت تعیین کرده است تا این پیشنهاد را بپذیرند. اگر تاتنهام با این پیشنهاد موافقت نکند، باواریایی‌ها به سراغ سایر گزینه‌های بازار از جمله ولاهوویچ خواهند رفت.

یونس موسی به میلان پیوست

یونس موسی هافبک فصل گذشته والنسیا با امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو به میلان پیوست. موسی پس از پولیسیچ، دومین خرید آمریکایی میلان در این پنجره نقل‌و‌انتقالاتی است.

 

بارسا همین حالا روکه را می‌خواهد

به ادعای فابریتزیو رومانو و با توجه به تغییر شرایط فیرپلی مالی بارسلونا به دلیل خروج دمبله، کاتالان‌ها در تلاش هستند تا در همین تابستان ویتور روکه را به باشگاه بیاورند. پیش از این اعلام شده بود مهاجم برزیلی تابستان آینده به بارسا ملحق خواهد شد.

 

زومر بازیکن جدید اینتر

به نقل از گاتزتا، دو باشگاه بایرن‌مونیخ و اینتر بر سر انتقال یان زومر به توافق شفاهی رسیدند. نراتزوری برای این انتقال ۶ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد.

 

هایجک اسکاماکا از اینتر

به ادعای رومانو، آتالانتا آماده است با پرداخت ۳۰ میلیون یورو جان‌لوکا اسکاماکا مهاجم وستهم را جذب کند. اینتر مدت‌هاست بر روی این معامله کار می‌کند و آخرین پیشنهاد نراتزوری ۲۴ میلیون به اضافه ۴ میلیون بندهای پاداشی است. مهاجم سابق ساسولو آماده بازگشت به سری آ است و وستهم نیز آماده فروش اوست. اسکاماکا فصل گذشته در تمام رقابت‌ها در ۲۷ بازی تنها ۸ گل به ثمر رساند.

 

آقای گل سری‌آ تسلیم دلارهای نفتی؟

باشگاه الهلال عربستان با ویکتور اوسیمن مهاجم گلزن ناپولی و آقای گل سری آ ایتالیا به توافق رسید و این مهاجم آفریقایی به دنبال انتقال به لیگ سعودی است. طبق گزارش نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا ناپولی مخالف این انتقال است و می‌خواهد اوسیمن در ناپولی بماند. دستمزد این بازیکن در تیم ایتالیایی سالیانه 8 میلیون یورو است اما پیشنهاد سعودی‌ها سالیانه 40 میلیون یورو است.

43 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا