آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت نافرجام لیورپول و تساوی دشوار نیوکاسل؛ روز تقسیم

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز پیگیری شد.

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین آن‌ها لیورپول در مصاف با برایتون به تساوی ۲ بر ۲ رسید، دو تیم نیوکاسل و وستهام به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و بازی ولورهمپتون و استون ویلا هم یک بر یک به پایان رسید.

 

لیورپول و یک تساوی دیگر

در مهمترین دیدار عصر امروز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و برایتون به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. لیورپول ۲ مهره اصلی خود یعنی دیوگو ژوتا و کورتیس جونز را به دلیل اخراج در بازی جنجالی هفته گذشته در برابر تاتنهام در اختیار نداشت. برایتون، این فصل با هدایت دی زربی تیم شگفتی ساز لیگ برتر و منهای شکست ۶ بر یک هفته گذشته برابر تیم استون ویلا، نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود.

 

در این دیدار برایتون از ابتدا هجومی ظاهر شد و حملات متعددی را بر روی دروازه لیورپول تدارک دید. آن‌ها توانستند در دقیقه 20 و توسط سیمون آدینگرا دروازه لیورپول را بگشایند و حساب کار یک بر صفر به سود برایتون دنبال می‌شد. لیورپول که به دنبال جبران نتیجه بود، حملات خود را افزایش داد و چند موقعیت خوب بر روی دروازه حریف ایجاد کرد. قرمزها در دقیقه 40 و روی شوت دیدنی محمد صلاح توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند، این گل با اقدام دیدنی داروین و شوت حساب شده صلاح به ثمر رسید. چند دقیقه بعد و پیش از سوت پایان مسابقه با خطای بازیکن برایتون بر روی دومنیک سوبوسلای، یک پنالتی برای لیورپول به دست آمد که صلاح آن را به راحتی به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک لیورپول به پایان برسد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در نیمه دوم برایتون به دنبال به ثمر رساندن گل تساوی بود، اما لیورپول اجازه این کار را به آن‌ها نمی‌داد و این تیم نیم نگاهی به ضد حملات و زدن گل سوم داشت. ۲ تیم موقعیت‌هایی به دست آوردند اما ثمری نداشت. در نهایت برایتون در دقیقه 76 و به وسیله لوئیس دانک توانست بازی را به تساوی بکشاند.

 

نیوکاسل، یک امتیاز از یک بازی حساس 

در دیگر بازی مهم امروز مسابقات لیگ برتر، نیوکاسل به مصاف وستهام رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. نیوکاسل که یکی از تیم‌های قدرتمند در این فصل محسوب می‌شود، پس از پیروزی ۴ بر یک برابر پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پا به این میدان گذاشته بود و در طرف دیگر، وستهام غیر از ۲ شکست برابر لیورپول و منچسترسیتی در این فصل در دیگر بازی‌های خود در این فصل لیگ برتر انگلیس شکستی را تجربه نکرده بود.

 

در این بازی در همان ابتدا وستهام از حریف قدرتمند خود پیش افتاد و توماس سوچوک بر روی پاس دیدنی اندرسون توانست دروازه نیوکاسل را بگشاید. نیمه اول با حساب یک بر صفر به سود وستهام به پایان رسید. در نیمه دوم نیوکاسل به دنبال جبران نتیجه بود و در دقیقه الکساندر ایساک توانست گل تساوی را برای نیوکاسل به ثمر برساند. چند دقیقه بعد و در دقیه 61 نیوکاسل موفق شد گل دوم را باز هم بر روی حرکت ایساک و بر روی پاس دیدنی کیران تریپیه به ثمر برساند و برتری را از آن خود کند. در ادامه وستهام گل تساوی را در دقیقه 89 و با حرکت محمد کودوس وارد دروازه حریف کرد.

یک امتیاز سهم ولوز و ویلا

در دیگر بازی امروز مسابقات لیگ برتر انگلیس، ولورهمپتون و استون ویلا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. استون ویلا در این فصل لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و امیدوار بود بتواند از این بازی هم امتیاز کامل را به دست بیاورد. همچنین ولوز با پیروزی برابر منچسترسیتی در هفته گذشته شگفتی ساز هفته هفتم و به دنبال ادامه دادن روند پیروزی‌های خود بود.

 

بازی بسیار آرام شروع شد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم گرگ‌ها در دقیقه 53 گل اول را روی حرکت هانگ هی چان و پاس پدرو نتو به ثمر رساندند. در دقیقه 55 و این بار استون ویلا به وسیله پائو تورس و با ارسال عالی واتکینز بازی را به تساوی کشاند. در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر ۳ مسابقه ابتدایی امروز لیگ برتر انگلیس برنده نداشته باشد.

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا