آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بر جای مانده از حواشی سوپرکلاسیکو؛ از فنون پرتابی تا حرف‌های بزرگتر از دهان!

بازی بزرگ آمریکای‌جنوبی حواشی پررنگ‌تر از متن داشت.

با گذشت بیش از یک روز از بازی بزرگ برزیل و آرژانتین در انتخابی جام‌جهانی 2026 در آمریکای‌جنوبی که با پیروزی آرژانتین تمام شد، هنوز حواشی این جدال بزرگ در رسانه‌ها، نقل محافل است و مدام اخبار جدیدی در این باره به گوش می‌رسد.

 

گنده‌تر از دهانت حرف نزن!

یکی از جالب‌ترین حواشی، توسط زننده یکی از 3 گل آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 رقم خورد. پیش از این، پس از درگیری پلیس برزیل با هواداران آرژانتین روی سکوها، بازیکنان میهمان از ادامه بازی منصرف شدند و برای دقایقی به رختکن رفتند. پس از بازگشت به زمین، رودریگو خطاب به دی‌پائول گفت: ترسوها، نمی خواستید بازی کنید؟ شما ترسو هستید! در همین لحظه مسی وارد ماجرا شد و به رودریگو گفت: به من نگاه کن بچه. ما قهرمان جهان هستیم. چطور ممکن است قهرمان جهان ترسو باشد؟ مراقب حرف زدنت باش. دهانت را ببند. بزرگتر از دهانت حرف نزن! رودریگو در واکنش به صحبت های مسی گفت: در هر صورت ترسو هستید. بیایید بازی کنیم. ما که آماده‌ایم! مسی پاسخ داد: زود باش، خواهیم دید!

 

پرتاب آب دهان 

دیگر حاشیه این بازی، مربوط به آنخل دی‌ماریا بود. ستاره باتجربه بنفیکا وقتی در حال رفتن به تونل با توهین هواداران برزیل روبه‌رو شد در پاسخ به آب‌پاشی آن‌ها به سمتش، به طرف این افراد آب دهان پرتاب کرد. وساطت بازیکنان آرژانتین، مانع ادامه ماجرا شد اما صحنه توسط فضای مجازی بارها در معرض دید عموم قرار گرفت و ممکن است به قیمت محرومیت دی‌ماریا تمام شود.

گروه نرم افزاری ماهور
44 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا