اخبارمهمترین اخبار روز

بله، من رونالدوی جدید رئال هستم

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با فتوشاپ سر خودش روی عکسی از یکی از شادی‌های بعد از گل کریستیانو رونالدو بار دیگر خودش را به این ستاره تشبیه کرد.

دیشب رئال مادرید موفق شد در بازی فینال سوپرجام اسپانیا  در ورزشگاه اول شهر ریاض عربستان، 4-1 بارسلونا را شکست دهد و قهرمان شود. وینیسیوس در جریان این پیروزی هت تریک کرد و روی گل چهارم تیمش هم پاس کلیدی منجر به گل داد. او با جنگ روانی مدام در طول بازی در نهایت باعث اخراج رونالد آرئوخو در دقیقه 70 بازی هم شد تا یکی از موثرترین بازی‌های دوران فعالیتش را در رئال ثبت کند و نقش اصلی را در این قهرمانی داشته باشد.

نکته جالب این فینال بازی تقلید شادی گل رونالدو توسط وینیسیوس و فریاد “سیو” بعد از گل اول و دوم بود. شماره هفت جدید رئال در حضور کریستیانو رونالدو، شماره هفت سابق رئال، در ورزشگاه به این شادی بعد از گل پرداخت.

او امروز در یکی از عکس‌هایی که به مناسبت قهرمانی و بعد از بازی منتشر کرده است، سر خودش را روی یکی از ژست‌های معروف رونالدو فتوشاپ کرده است. این خوشحالی بعد از گل، به هت‌تریک رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید برمی‌گردد که دست به سینه کنار زمین رو به هواداران رئال نشسته بود. او در زیرنویس عکس به عربی نوشت: “ما چند روز بسیار دلنشین را در عربستان سعودی سپری کردیم و با هواداران و عطش آنها برای فوتبال و رئال مادرید آشنا شدیم. این یک سوپرجام خاطره انگیز بود. مرسی از همه پزشکان و فیزیوتراپ‌هایی که به من برای آماده شدنم کمک کردند. تشکر از عربستان سعودی” وینیسیوس با انتشار این عکس یک بار دیگر علاقه‌اش به مقایسه شدن با بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید و یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ را نشان داد.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا