اخبارمهمترین اخبار روز

بیرانوند زیر تیغ انتقادات؛ حواست کجاست پسر؟!

پرسپولیس با سوپرگلی که علیرضا بیرانوند دریافت کرد اولین شکست نیم‌فصل را دوم را متحمل شد!

پرسپولیس در اولین بازی نیم‌فصل دوم در اراک با یک گل مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد. این اولین بازی پرسپولیس پرسپولیس با هدایت اوسمار ویرا سرمربی برزیلی و جدید این تیم بود.

تک گل این بازی در دقیقه 75 توسط امیر نوری به ثمر رسید. اما این گل یک گل معمولی نبود. نوری از میانه زمین و با یک ضربه دقیق توپ را از بالای سر بیرانوند که جلو آمده بود وارد دروازه پرسپولیس کرد.

روی این ضربه بیرانوند کاملا غافلگیر شد. نوری در تصمیمی ناگهانی توپ را از میانه زمین شلیک کرد و بیرانوند هر چقدر به عقب رفت و یک شیرجه بلندِ رو به عقب زد نتوانست به توپ برسد.

بعد از این گل هم پرسپولیس هر چقدر تلاش کرد نتوانست گل خورده را جبران کند. در نهایت هم شاگردان اوسمار ویرا اولین بازیِ نیم‌فصل دوم را با شکست به پایان رساندند.

اما انتقادها از بیرانوند نه پس از سوت پایان بازی بلکه بلافاصله پس از گلی که خورد شروع شد. چیزی که باعث افزایش و تندی انتقادها از بیرانوند شد این بود که پرسپولیس در نیمه دوم تیم برتر زمین بود و چند فرصت خوب برای گل زدن داشت اما این گل که بر خلاف جریان مسابقه زده شد نظم بازی پرسپولیس را به ریخت و مقدمات شکست این تیم را فراهم کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

پرسپولیسی‌ها در این شکست بیرانوند را مقصر قلمداد می‌کنند و واکنش نامناسب او را در صحنه گل، در ادامه نمایش‌های نه چندان خوبش در تیم ملی ایران و جام ملت‌های آسیا می‌دانند.

به عقیده آنها بیرانوند پس از جام ملت‌ها هنوز تمرکز لازم را پیدا نکرده است و گلی که از فاصله بسیار دور خورد نتیجه همین مساله بود.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا