آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کنایه تند تاج به ساپینتو؛ پشتک وارو زدن کنار زمین نشانه تعصب نیست!

رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران واکنش نشان داد.

مسئولان سازمان لیگ و مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال آن هستند تا پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم، با مسئولان مختلف باشگاه‌ها نشست‌های هم‌اندیشی برگزار کنند. بعد از برگزاری نشست هم‌اندیشی با مسئولان فرهنگی و مدیران کانون‌های هواداران، حالا امروز نوبت به نشست با مدیران روابط عمومی و رسانه باشگاه‌های لیگ برتری رسید و جالب آنکه مهدی تاج هم خود را به مرکز ملی فوتبال رساند تا در این جلسه شرکت کند.

 

تاج در جمع اصحاب رسانه درباره وضعیت فصل گذشته و حواشی آن صحبت کرد و گریزی هم به موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها زد و درباره حضور آن‌ها در فصل جدید صحبت‌هایی را به زبان آورد. رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نقش رسانه‌ها در زمینه جلوگیری از بروز حواشی، نسبت به برخورد با بی‌انضباطی در فصل پیش‌رو هشدار داد و مدعی شد که در این زمینه، کمیته‌های مربوطه در فدراسیون فوتبال مطمئنا در فصل جدید مماشات نکرده و برخورد لازم را انجام خواهند داد.

 

اگر فضا مناسب نباشد، به ما می‌‌گویند زنان حق ورود به ورزشگاه ندارند!

مهدی تاج درباره آماده بودن فضای ورزشگاه‌ها برای حضور زنان گفت: «ورود زنان به ورزشگاه‌ها را داریم که برای ورزش کشور اتفاق خوبی است، باید این تکلیف به بهترین شکل انجام شود. باید به مجموعه‌های بالای دستی خودمان پیشنهاد بدهیم. باید جو ورزشگاه را به شکلی کنترل کنیم که راحت ورود زنان را انجام بدهیم. اگر 5 هزار نفر شروع به فحاشی کنند، چه کسی حاضر است خواهر و مادر خودش به ورزشگاه در چنین جوی بیاید؟ در این حالت به ما می‌‌گویند زنان حق ورود به ورزشگاه ندارند».

گروه نرم افزاری ماهور

 

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش درباره موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها، از مسئولان باشگاه‌ها خواست تا در این زمینه فدراسیون فوتبال را همراهی کنند و در این‌باره گفت: «در فکر کردن انحصاری وجود ندارد و باید فکر کنیم این اتفاق خوب انجام شود تا با کنترل جو ورزشگاه یک بازی با حضور زنان را داشته باشیم و در ادامه این موضوع را ادامه بدهیم».

 

اعتراض کردن نشان‌دهنده تعصب نیست

تاج خطاب به مدیران رسانه‌ای باشگاه‌ها درباره مدیریت جو نشست‌های خبری گفت: «گاهی مواقع رسانه‌ها سؤال‌های نامربوطی از سرمربیان می‌پرسند. نمی‌توان دهان رسانه‌ها را بست اما مدیران رسانه می‌توانند تذکر بدهند که سرمربی باید درمورد بازی صحبت کند. این چیزها در دنیای فوتبال بدیهی است. یا خود سرمربی سراغ مسائل غیربازی می‌رود یا از او سؤال می‌کنند که به سمت حاشیه خواهد رفت‌».

 

مهدی تاج با کنایه به رفتارهای برخی سرمربیان در فصل گذشته به‌ویژه ریکاردو سا پینتو در واکنش به قضاوت داوران گفت :«با یک تصمیم داور نباید یک نفر بالا بپرد و پشتک وارو بزند‌. اگر تماشاگر ببیند سرمربی‌اش چنین شرایطی دارد، او هم تبعیت می‌کند. این رفتارها نشان دهنده این نیست که خیلی تعصب دارم‌. شاید تعصب یعنی اینکه بدون پول هم کار کرد».

43 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا