آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دوئل هیجان‌انگیز «قایدی» و «ترابی»؛ بُکُش تا قهرمان شوی!

«مهدی قایدی» و «مهدی ترابی» مطمئنا می‌توانند با عملکرد خود نقش مهمی در سرنوشت مسابقه دربی در فینال جام حذفی بگذارند.

استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی باید روز چهارشنبه دهم خردادماه مقابل هم به میدان بروند و بعد از این مسابقه، پرونده فصل 02-1401 بسته خواهد شد و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در مسیر حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز خواهد شد. همین مسئله باعث شده تا بازیکنان سرخابی همه تلاش خود را برای حضور در تیم ملی به کار ببندند و به نظر می‌رسد که در این میان، کسب عنوان بهترین بازیکن فصل هم دیگر رویایی است که چند ستاره کلیدی استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

 

مهدی قایدی و مهدی ترابی 2 ستاره کلیدی و تاثیرگذار سرخابی‌های پایتخت جزو بازیکنانی هستند که می‌توانند به عنوان بهترین بازیکن فصل برسند؛ البته که کسب این عنوان در گرو پایان موفق فصل و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است و همین مسئله باعث شده تا بیش از پیش عملکرد قایدی و ترابی زیر ذره‌بین برود و این 2 ستاره که در اوج آمادگی به دربی پایتخت رسیده‌اند، حالا امید دارند که بتوانند با درخشش خود سرنوشت فینال جام حذفی را رقم بزنند.

 

«قایدی» به دنبال دبل قهرمانی در جام حذفی

ستاره ریزنقش و خوش‌تکنیک استقلال فصل پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت اما در در هفته‌های گذشته جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال بوده و عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به جای گذاشته است. مهدی قایدی در دوئل با نساجی مازندران در نیمه‌نهایی جام حذفی همه تلاش خود را برای گلزنی به کار بست اما با وجود تاثیرگذاری روی گل‌های استقلال، ناکام در افزودن به شمار گل‌های خود بود. پیش از دوئل با نساجی اما درخشش قایدی در دوئل با مس رفسنجان و به‌ویژه تراکتور تبریز باعث شد تا هواداران استقلال امید زیادی به درخشش قایدی در دربی پایتخت داشته باشند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

قایدی با وجود آنکه در فصل جاری 12 گل زده و 4 گل ساخته اما در دربی‌های فصل جاری نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. مهدی قایدی که تنها بازیکن در دربی پیش‌رو است که دوئل‌های قبلی دو تیم در جام حذفی موفق به گلزنی شده، امیدوار است در مسابقه روز چهارشنبه بتواند شمار 2 گل زده در دربی پایتخت را افزایش بدهد و با عملکرد درخشان خود، هم زمینه‌ساز قهرمانی تیمش در جام حذفی شود و هم اینکه بتواند فصل را با آماری درخشان به پایان ببرد. ستاره ریزنقش آبی‌ها که یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در فصل جاری به شمار می‌رود، سابقه قهرمانی با آبی‌پوشان پایتخت در جام حذفی با هدایت وینفرد شفر را دارد و حالا در سودای کسب دومین جام در این رقابت‌ها است.

 

«ترابی» همه افتخارات را باهم می‌خواهد!

استقلالی‌ها به داشتن مهدی قایدی در ترکیب تیم‌شان امیدوارند اما در نقطه مقابل در ترکیب پرسپولیس هم یک ستاره هم‌نام قایدی وجود دارد که می‌تواند معادلات را در دربی پیش‌رو تغییر بدهد. مهدی ترابی که فصل درخشانی را گذرانده و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر داشت، حالا با ثبت 8 گل و 9 پاس گل در اندیشه درخشش دوباره در مقابل استقلال است و امید زیادی دارد تا بتواند بعد از کسب 2 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام، حالا شمار قهرمانی‌هایش در جام حذفی را هم در قامت بازیکن پرسپولیس به عدد 2 برساند.

ترابی در 6 بازی گذشته پرسپولیس توانسته 5 گل بزند و 2 گل برای تیمش بسازد تا در اوج آمادگی مهیای حضور در دربی پایتخت شود. ستاره پرسپولیس در دربی‌های فصل جاری عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است؛ به‌طوری که هم 2 گل سرخ‌ها در بازی رفت و هم گل پیروزی‌بخش این تیم در بازی برگشت روی پاس مهدی ترابی به‌ثبت رسیده تا در جدول برترین پاسورهای تاریخ دربی هم مهدی ترابی در آستانه تاریخ‌سازی باشد و ساخت یک گل دیگر مقابل استقلال می‌تواند نام ترابی را در کنار ابراهیم آشتیانی با 6 پاس گل، به عنوان برترین پاسور تاریخ دربی مطرح کند!

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا