آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ترکمنستان ۰-۱ ایران؛ صعود زودهنگام با تک گل قایدی

تیم ملی با پیروزی برابر ترکمنستان صعودش به مرحله بعدی انتخابی جام‌جهانی مسجل شد.

تیم ملی ایران در اولین بازی از دور برگشت انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ مهمان تیم ملی ترکمنستان بود. ایران که ۵ روز قبل با نتیجه ۵ بر صفر تیم ملی ترکمنستان را مغلوب کرده بود، برای اولین بار توانست این تیم را در خانه‌اش در شرایطی که چمن مصنوعی از کیفیت بازی کاسته بود، شکست دهد تا صعودش به جام ملتهای آسیا ۲۰۲۷ و مرحله بعدی انتخابی جام‌جهانی مسجل شده و ۲ بازی بعدی تیم ملی در خرداد ماه تشریفاتی شود. تک گل تیم ملی را در این بازی مهدی قایدی با ثمر رساند. با نتایج این دور از مسابقات در گروه E، تیمهای ایران و ازبکستان ۱۰ امتیازی شدند و به مرحله بعد راه یافتند و هنگ‌کنگ و ترکمنستان با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماندند.

 

ترکیب تیم ملی ایران:

 

حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی (دقیقه ۷۰- امید نورافکن)، محمد محبی (دقیقه 5+90- سامان فلاح)، سامان قدوس، مهدی قایدی ( دقیقه 70- مهدی قایدی) و مهدی طارمی.

 

گروه نرم افزاری ماهور

شرح گل:

 

دقیقه ( 4+45): مهدی قایدی که دقایقی قبل یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داده بود این بار از پاس مهدی طارمی که با ضربه سر به او داده شد نهایت استفاده را برد و در دقایق تلف شده نیمه اول گل برتری ایران را زد.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا