آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توخل: دیگر نمی‌خواهیم به لایپزیش ببازیم!

توخل در شرایطی برای بازی در خانه لایپزیش آماده می‌شود که بایرن در هر ۲ مسابقه رودرروی اخیر متحمل شکست شده.

تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش در چارچوب هفته ششم رقابت‌های فصل جدید بوندس لیگای یک آلمان از ساعت ۲۰:۰۰ فردا شب به مصاف هم خواهند رفت. توماس توخل در گفت‌وگوی خبری قبل از مسابقه در مورد چند و چون وضعیت تیمش در مقابل لایپزیش سخن گفته. او فصل جدید را با شکست سنگین مقابل این تیم در سوپر جام آلمان آغاز کرد و فردا در ردبول آرنا آزمون دشواری پیش رو خواهد داشت. تنها یک امتیاز در صدر جدول ۲ تیم را از هم جدا می‌کند و باواریایی‌ها در صورت لغزش به سرعت صدر را از دست خواهند داد.

 

نویر برمی‌گردد

توخل در مورد بازگشت مانوئل نویر می‌گوید: «خبرهای خوبی وجود دارد. او به شکل جزئی به تمرینات اضافه شده. جلسه تمرینی شدیدی نبود اما او در آن نقش‌آفرینی کرد و یک قدم بیشتر به سمت آمادگی برداشت. به محض این که به طور کامل در امور تمرینی حاضر شود، می‌تواند به سرعت پیشرفت کند و به ترکیب برگردد. البته هنوز با آمادگی کامل فاصله دارد.»

 

تیمی قوی و خطرناک

توخل در مورد شرایط تیمش پس از مسابقه با لایپزیش گفته: «ما در چند مسابقه گذشته کاملاً متمرکز و با اعتماد به نفس بودیم. حالا قدم دیگری پیش روی ماست. لایپزیش ترکیب قدرتمندی دارد. آنها به خوبی تغییراتشان را مدیریت کرده‌اند و اخیراً مقابل ما به پیروزی رسیده‌اند که این برای بایرن مطلوب نیست. موضوع، بازگشت و مواجهه درست با این موضوع است. می‌دانیم مأموریت دشواری است اما به قدر کافی اطمینان و اعتماد به نفس داریم که بگوییم برای پیروزی به خانه لایپزیش می‌رویم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

بازگشت مصدومان

سرمربی سابق چلسی و دورتموند در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم تیم می‌گوید: «دایو اوپامکانو، مین جائه کیم و توماس مولر دیروز تمرین کردند و هیچ نشانه‌ای از مصدومیت پیشین آنها وجود نداشت. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، آنها می‌توانند در ترکیب کلی تیم قرار بگیرند. فقط ماتیاس دلیخت و سرژ گنبری در دسترس نیستند. موضوع مصدومیت را نمی‌توانم به شکل کامل و قطعی تأیید کنم اما اینگونه به نظر می‌رسد.»

 

تیم خطرناک

توخل در مورد روش بازی حریف فردای تیمش گفته: «آنها چندین سال به شکل خودکار با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کردند و حالا خروجی‌های خود را با اضافه شدن بازیکنان باکیفیت جدید جبران کرده‌اند. آنها به عنوان یک تیم بسیار خطرناک و متحد هستند. در فرآیندهای خود شفاف هستند و ما کاملاً کیفیت و توانایی‌هایشان را می‌شناسیم. هر ۲ بازی اخیر خود را مقابل آنها واگذار کرده‌ایم که دردناک است. بعد از شکست در سوپر جام، فرم خوبی داشتیم و حالا باید این روند را ادامه دهیم. وضعیت تیم خوب و ذهنیت تیم درست است. وقت تغییر فرا رسیده اما مسلماً کار دشواری خواهد بود.»

ظرفیت بالای سیمونس

او در مورد ژاوی سیمونس، ستاره حریف، گفته: «من او را به عنوان یک بازیکن بسیار جوان در اختیار داشتم و ظرفیت خیلی بالایی داشت. او به کمک عملکردش در لیگ هلند در تیم ملی کشورش جا گرفت. سیمونس فرم خیلی خوبی دارد. از نظر تکنیکی توانمند و هنگام حمل توپ خونسرد است و در مقابل دروازه خوب کار می‌کند. باید مطمئن شویم قادر به متوقف کردن او هستیم.»

 

شکست‌ها کنار ما می‌مانند

توخل در مورد تجربه شکست مقابل لایپزیش گفته: «ما همه در حال رقابت هستیم و دوست داریم دائماً پیروز شویم. به خصوص در این سطح، کنار آمدن با شکست‌ها آسان نیست و باخت‌ها کنار شما می‌مانند. این یک مسابقه مهم در این لیگ است. وقتی ۲ مسابقه آخر را باخته‌اید، حس متفاوتی دارید اما انتقام کلمه درستی نیست. به دنبال بازگرداندن سوپر جام نخواهیم بود اما آن شکست همچنان اثرگذار است. قطعاً نمی‌خواهیم شکست دیگری را تجربه کنیم.»

 

آغاز به کار گوئررو

مدافع کناری تیم ملی پرتغال و قهرمان یورو ۲۰۱۶ در جریان پیروزی ۴ بر صفر وسط هفته تیمش در جام حذفی آلمان بعد از مدت‌ها به میدان رقابت برگشت: «من خیلی خوشحالم. او بازیکن خوب و خیلی باهوشی است. گوئررو همواره به ۲ قدم جلوتر فکر می‌کند و مطمئن با توپ حرکت می‌کند. او می‌تواند در جایگاه مدافع چپ بازی کند و همین‌طور در مقابل خط دفاعی. خیلی خوب است که برگشته. مدت زیادی برای بازگشت صبر کرد و شروع خوبی داشت.»

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا