آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توخل: بازگشت نویر خیلی هیجان‌انگیز است

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری قبل از دیدار با شالکه درباره آینده توماس مولر و نداشتن یک شماره 9 گلزن در بایرن حرف زد.

بایرن مونیخ شنبه در خانه، میزبان شالکه پایین جدولی خواهد بود که برای فرار از سقوط مبارزه می‌کند. بایرن هم مثل شالکه نمی‌تواند بلغزد، چون تنها یک امتیاز از دورتموند بیشتر دارد و با کوچک‌ترین اشتباهی صدر جدول را از دست خواهد داد. توماس توخل در نشست خبری گفت:

 

بحث در مورد آینده توماس مولر

توماس خودش در این باره تصمیم می‌گیرد. توماس، بایرن است و بایرن، توماس است. او الان برای بردن دوازدهمین قهرمانی‌اش در لیگ بازی می‌کند و تمرکزش کامل روی این است. بقیه چیزها، مسائل غیرضروری هستند. توماس کاملا متمرکز است و فقط این جام را می‌خواهد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

آیا بازی فردا، بازی توماس مولر است؟

تک تک بازی‌ها، بازی توماس مولر هستند. توماس کمردرد داشت که این اواخر یک کم او را کند کرده بود. خوب بود که در تمرینات کمی به او استراحت بدهیم. حالا هم سه جلسه تمرین خیلی خوب داشته و روی فرم و آماده است.

در مورد شالکه؟

این اواخر دو تا برد احساسی داشته‌اند. آنها خیلی شجاع هستند. روی ضدحملات، سانترها و ضربات آزاد خیلی گل زده‌اند. در نیم فصل دوم، هشتمین تیم برتر لیگ بوده‌اند. ما می‌خواهیم جلوی آنها بازی خودمان را انجام دهیم.

 

کدام مدافعان در ترکیب اصلی خواهند بود

ماتیس دلیخت و بنجامین پاوارد خوب کار کرده‌اند. بنجی در دفاع آخر خوب بازی کرد، نصیر مزراوی هم جلوی برمن خوب بود. دایوت اوپامکانو قبل از این خوب بازی کرده و جلوی سیتی فقط دو تا اشتباه داشت. در این باره، فردا آخرین لحظه تصمیم خواهیم گرفت.

غایبان بایرن

چوپو هنوز در دسترس نیست، یوسیپ استانیشیچ هم همین‌طور. آلفونسو دیویس همچنان غایب است. لئون گورتزکا و دایوت اوپامکانو فردا برمی‌گردند.

 

گراونبرخ

جلوی برمن خوب کار کرد. مدت زیادی منتظر یک فرصت مانده بود. بازیکن پرتلاشی است که حرکت پابه‌توپش خوب است و توپ را در وسط زمین خوب حرکت می‌دهد.

 

سانه جانشین مانه خواهد شد؟

هرچیزی ممکن است. لروی خوب کار کرد و گل خیلی قشنگی زد. اما هر گلی که می‌زنی، تضمین نمی‌کند که در ترکیب اصلی باشی. در مورد سادیو، همه‌مان کمی منتظر پیشرفتش هستیم. به نظر من می‌رسد همین روزها باشد.

 

بازگشت نویر به زمین

خبر هیجان‌انگیزی است و فوق‌العاده است که می‌بینیم مانو پاداش تلاشش را می‌گیرد. هیچ تاریخی مشخص نخواهیم کرد. در مورد لوکاس هرناندز هم همین‌طور. آنها ورزشکاران درخشانی هستند. نگرشی که در زمین تمرین دارند، به شدت مثبت است.

 

شماره 9

تیم‌های بزرگ لیگ قهرمانان که در حال حاضر بر مسابقات سلطه دارند، یک شماره 9 قابل اتکا در سطح جهانی دارند. همه دنبال یکی از این بازیکنان هستند، همه یکی می‌خواهند.

 

تقسیم بار گلزنی

آرسنال نمونه تیمی است که بار گلزنی آن روی دوش بازیکنان متعددی است. اگر مدتی کنار هم باشیم و آماده‌سازی تیم خوب پیش برود، می‌توانیم فرصت گلزنی خلق کنیم حتی اگر یک شماره 9 در کلاس جهانی نداشته باشیم. هدف ما داشتن چند بازیکن است که هر کدام حدود 16 گل بزنند.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا