آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

توقف منچسترسیتی در ماراتن ۶ گله با تاتنهام؛ شب تلخ و شیرین سون در اتحاد

نبرد خانگی مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین هفته‌های ابتدایی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری، با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

در آخرین بازی‌ هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و تاتنهام در دیداری بسیار حساس در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت.

 

در این بازی ابتدا سون هئونگ مین مهاجم کره‌ای تاتنهام در دقیقه 6 دروازه منچسترسیتی را باز کرد. شادی او بابت زدن این گل اما تنها 3 دقیقه طول کشید چرا که او در دقیقه 9 دروازه خودی را باز کرد. پس از این گل، سیتی به وسیله فیل فودن در دقیقه 31 دومین گلش را به ثمر رساند و برای اولین بار پیش افتاد اما بازی در دقیقه 69 با گلزنی جووانی لوسلسو بار دیگر به تساوی کشیده شد. سیتی با گلزنی جک گریلیش در دقیقه 81 به گل سوم دست پیدا کرد و تا آستانه کسب پیروزی رفت اما این گل هم باعث پیروزی‌اش نشد، چرا که در دقیقه 90 دروازه‌اش برای سومین بار توسط دژان کولوسفسکی باز شد.

این نتیجه به منزله ثبت سومین تساوی و پنجمین بازی بدون برد این فصل شاگردان پپ گواردیولا بود و مانع بازگشت آنها به رده دوم جدول شد. من‌سیتی اکنون با با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و این در حالیست که آرسنال 33 امتیازی صدرنشین و لیورپول 30 امتیازی در رده دوم قرار دارند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

در همین حال تاتنهام هم 27 امتیازی شد و رده ششم جدول را از نیوکاسلی که با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر بالاتر قرار دارد، پس گرفت.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا