آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تیره‌روزی‌های طارمی در آستانه انتقال تاریخی؛ مصدومیتی که ناگهان از راه رسید!

ستاره 31 ساله فوتبال ایران در آستانه دیدار حساس پورتو مقابل آرسنال دچار آسیب‌دیدگی شده است.

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا طی امشب و فردا به کار خود در دور رفت پایان خواهد داد که در یکی از حساس‌ترین دوئل‌ها، باید تیم‌های پورتو پرتغال و آرسنال انگلیس به میزبانی ورزشگاه دراگائو به مصاف هم بروند. پورتویی‌ها در رقابت میلی‌متری با بارسلونا توانستند به عنوان تیم دوم گروه هشتم به این مرحله برسند و آرسنال هم در قامت صدرنشین گروه دوم خود را به جمع 16 تیم برتر قاره اروپا رساند و حالا دوئلی جذاب در انتظار شاگردان سرجیو کونسیسائو و میکل آرتتا است.

 

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که با توجه به اخبار منتشره به نظر می‌رسد که آخرین روزهای حضورش در پورتو را تجربه می‌کند، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین‌های تیم پرتغالی بود؛ به‌طوری‌که مهدی طارمی که در لیگ برتر پرتغال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته، توانست با 2 گل و 2 پاس گل، روی 4 گل از 15 گل تیمش تاثیرگذاری مستقیم داشته باشد. ستاره ایرانی که در جام ملت‌های آسیا 2023 روزهای پرفرازوفرودی را همراه تیم ملی پشت سر گذاشت، بعد از پایان این تورنمنت نتوانسته در عرصه باشگاهی عملکرد چشمگیری را داشته باشد.

 

سریال بدشانسی‌های طارمی در پورتو

کونسیسائو بعد از آنکه طارمی از اردوی ملی به اردوی باشگاهی بازگشت، به او مقابل آروکا استراحت داد و در 22 دقیقه پایانی مهاجم ایرانی را به میدان فرستاد. در حالی‌که به نظر می‌رسید بعد از این استراحت، طارمی در نبرد با استرلا فیکس ترکیب پورتو باشد اما این اتفاق رخ نداد و او بعد از 6 سال در لیگ برتر پرتغال در یک مسابقه به صورت کامل روی نیمکت‌ نشست! با توجه به کارنامه درخشان ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا، گفته می‌شود سرجیو کونسیسائو به دنبال استفاده از طارمی در ترکیب تیمش برای دوئل حساس مقابل آرسنال است اما در فاصله یک روز تا برگزاری این مسابقه حساس شرایط علیه ستاره ایرانی در اردوی پورتو رقم خورده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اولین غیبت ستاره ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا

رسانه دوس دراگائو نیوز که زیرنظر تیم رسانه‌ای باشگاه پورتو اداره می‌شود، در خبری ویژه اعلام کرد که در آستانه رویارویی شاگردان سرجیو کونسیسائو با آرسنال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی دچار کشیدگی از ناحیه داخلی کشاله ران شده و به همین علت او نمی‌تواند به دلیل مصدومیت تیمش را در دوئل با آرسنال همراهی کند. جالب آنکه در مرحله گروهی، طارمی در هر 6 مسابقه تیمش به میدان رفت اما حالا او نمی‌تواند به دلیل مصدومیت برابر حریف انگلیسی به میدان برود.

 

رسمی‌شدن انتقال به اینتر هم به تعویق افتاد!

مهاجم 31 ساله فوتبال ایران قرار بود هفته گذشته برای نهایی‌کردن قراردادش با اینتر در تست‌های پزشکی این تیم شرکت کند که این مسئله هم به تعویق افتاده است و به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت به‌وجود آمده، فعلاً خبری از حضور طارمی در تست‌های پزشکی اینتر هم نخواهد بود و مشخص نیست با توجه به این شرایط، چه زمانی باشگاه ایتالیایی به صورت رسمی از ستاره ایرانی رونمایی می‌کند. طارمی در فصل جاری در 25 مسابقه برای پورتو در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته که نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تنها 6 گل در کارنامه او دیده می‌شود. با توجه به مصدومیت به‌وجود آمده برای طارمی، باید دید واکنش سرجیو کونسیسائو به این مسئله چه خواهد بود و آیا طارمی از دیدار مقابل ژیل‌ویسنته می‌تواند به ترکیب پورتو بازگردد یا دوری ستاره ایرانی از ترکیب پورتو طولانی‌مدت خواهد بود.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا