آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خاطره فردیناند از اولین رویارویی رونی با ویدیچ در منچستر

فردیناند خاطره‌ای جالب از اولین روزی که ویدیچ در خط دفاعی این تیم وارد اولدرترافورد شد را روایت کرد

منچستریونایتد تا قبل از آنکه میان جانشینان سرالکس فرگوسن دست به دست بچرخد، یکی از قدرت‌های بلامنازع فوتبال انگلیس و اروپا بود؛ تیمی کامل که نه خط حمله‌اش ترسناک بود، بلکه خط دفاعی‌اش هم به لطف ستون‌هایی مانند ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ نفوذناپذیر شده بود.

شیاطین سرخ برخلاف اکثر خریدهای‌شان ، تا زمانی که پیرمرد اسکاتلندی شخصاً مسئول جذب بازیکن بود، بازیکنانی را به خدمت می‌گرفتند که واقعاً به کار تیم می‌آمدند. نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا (هر دو در سال 2006) دو نمونه از این بازیکنان بودند که البته ورود آنها به اولدترافورد به مذاق برخی از بازیکنان از جمله برترین گلزن تاریخ تیم وین رونی خوش نیامد. با این حال ویدیچ با انجام 300 بازی با پیراهن من‌یونایتد به یکی از نماد‌های باشگاه تبدیل شد و خیلی طول نکشید که به بازیکن محبوب و قابل اعتماد نزد همه اعضای تیم تبدیل شد.

فردیناند درباره اولین روزهای تمرینات منچستریونایتد پس از ورود نمانیا ویدیچ گفت: یادم هست روزی من و وین رونی داشتیم در زمین تمرینی خودمان را گرم می‌کردیم. چشم او به ویدیچ افتاد و از من پرسید: «این لعنتی دیگر از کجا آمد؟ ویدیچ وحشتناک بود. او و اورا در یک پنجره نقل و انتقالاتی به تیم اضافه شدند.»

47 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا