آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز

خشم آرتتا: بازیکن خوب باید ۷۰ بازی انجام دهد!

آرسنال شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج در دیداری حساس و تماشایی به‌مصاف چلسی خواهد رفت.

 

چلسی موفق شده در سه بازی آخرش در تمامی رقابت‌ها پیروز میدان باشد تا از روزهای بحرانی ابتدای فصل فاصله بگیرد و حالا با انگیزه مضاعفی روبه‌روی آرسنال قرار خواهد گرفت تا اولین شکست فصل جدید را برای این تیم رقم بزند.

 

توپچی‌ها که هم‌امتیاز با تاتنهام صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند هم با تمام توان قدم به این بازی خواهند گذاشت تا روند شکست‌ناپذیری‌ و فاصله‌شان با سایر رقبا را حفظ کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

آرتتا در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: ما در این مدت بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم. امروز اولین جلسه تمرینی پس از بازگشت همه بازیکنان را انجام خواهیم داد و پس از آن اطلاعات بیشتری درباره شرایط تیم خواهیم داشت.

 

آرون رمزدیل: برای هیچ بازیکنی آسان نیست که به اندازه‌ای که دوست دارد در زمین حضور نداشته باشد. تنها راه برای رسیدن به شرایط ایده‌آل این است که بیشتر تلاش کند و وقتی فرصتش را به دست آورد، بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهد.

 

دیدار با چلسی: من فکر می‌کنم همیشه اول از همه باید به سرمربی و کادر فنی نگاه کرد و پس از آن به تاریخچه و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد. همه چیز خیلی سریع در حال پیشروی است و می‌توانید به خوبی ببینید که آن‌ها در حال تبدیل‌شدن به تهدیدی جدی هستند.

 

کورس قهرمانی: من هیچ ایده‌ای ندارم که چه تیم‌هایی قرار است در این کورس حضور داشته باشند؛ اما ما می‌خواهیم آنجا باشیم. این لیگ بسیار پرفشار است.

مصدومیت سالیبا: خوشبختانه مصدومیت او جدی نیست. او حالا چند هفته است که احساس درد دارد. ما از این فرصت برای استراحت‌دادن به او استفاده کردیم و معتقد هستیم که این بهترین کار ممکن بود.

 

شرایط بوکایو ساکا: مسئولیت ما این است که وضعیت بازیکنان را مدنظر داشته باشیم. این مسئله به رابطه درست با داده‌ها و سبک تمرین آن‌ها هم بستگی دارد. گاهی می‌خواهیم به آن‌ها بازی بدهیم؛ اما وقتی در تمرینات سه ساعت آن‌ها را در زمین داشته باشیم، کمکی به بهبود شرایط نمی‌کنیم. اگر می‌خواهید بازیکنی تراز اول باشید، باید هر سه روز یک بار و در طول فصل بین 65 تا 70 بازی انجام دهید.

 

توصیه پوچتینو: او به من گفت که هرگز سمت مربیگری نیایم. گفت که بسیار سخت است. من می‌دانستم که می‌خواهم مربی باشم. از نزدیک کارهای او را پیگیری کردم. او وقتی بازیکن بود، رهبری واقعی در زمین بود. من قبلاً جلوی او بازی کردم. او همیشه مراقبم بود و راهنمایی‌ام می‌کرد.

11 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا