آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دردناک‌ترین گل به خودی سال: تسلی‌ناپذیر!

لیورپول در بازی‌ای که با اشتباهات بسیاری از سوی بازیکنان خودی همراه بود،‌ در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر با گل به خودی جوئل ماتیپ در دقیقه ۶+۹۰ مغلوب تاتنهام شد.

لیورپول تا این مقطع از فصل توانسته بود چند بازی از بازی‌های خود را با کامبک پیروز شود و بازی باخته را با برد به اتمام برساند. اما داستان این بازی متفاوت بود. در حالی که تیم یورگن کلوپ در نیمه اول ده نفره شد و گل اول را هم دریافت کرد، اما کودی خاکپو اجازه نداد تاتنهام با برد راهی رختکن شود و در وقت‌های اضافه نیمه اول گل مساوی را به ثمر رساند.

 

در صورتی که همه تصور می‌کردند که لیورپول می‌تواند گل دوم را هم بزند و پیروز بازی شود، اما اخراج دیوگو ژوتا و نه نفره شدن لیورپول همه چیز را عوض کرد.

بعد از اخراج این بازیکن، لیورپول به نتیجه مساوی راضی شد و عقب کشید. در عوض تاتنهام فشار حملات خود را بیشتر کرد تا فرصت پیروزی مقابل تیم ۹ نفره را از دست ندهد. ۶ دقیقه وقت اضافه نیمه دوم زمان زیادی بود تا تاتنهام سه امتیاز بازی را کسب کند و این اتفاق هم افتاد.

گروه نرم افزاری ماهور

در دقیقه ۹۶ پدرو پورو با یک ارسال زمینی از سمت راست توپ را به مقابل دروازه فرستاد و جوئل ماتیپ با یک دفع توپ محکم توپ را به طاق دروازه چسباند تا تاتنهام با یک گل به خودی پیروز این بازی جذاب و پرحاشیه شود.

 

لیورپول با این باخت فرصت صدرنشینی را از دست داد و تاتنهام هم با ۳ امتیاز کسب‌شده به رتبه دوم صعود کرد.

12 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا