آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دیاس شب طلایی را غم‌انگیز به پایان رساند؛ مصدومیت برای ۳ تا ۷ هفته!

براهیم دیاس دچار کشیدگی یا پارگی عضله خلفی شده و برای مدت طولانی از ترکیب رئال خارج خواهد شد.

شروع مرحله جدید لیگ قهرمانان همانند شروع فصل برای مادریدی‌ها خبرهای بدی را به همراه دارد. پس از شروع فصل با مصدومیت سنگین کورتوا و میلیتائو و حالا با شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان، خبرهای دردناک جدید درباره براهیم دیاس، کام رئال را تلخ کرده است.

 

پیشبینی اولیه از مصدومیت

رسانه injury و متخصصان این شبکه، طی بررسی‌های اولیه از نوع مصدومیت دیاس، چند حالت را برای این بازیکن تاثیرگذار مادرید در نظر گرفته‌اند. بهترین حالت ممکن برای دیاس این است که تنها کشیدگی کوچکی را تجربه کرده باشد و بین یک تا 3 هفته او را دور از ترکیب ببینیم. در حالت اول احتمال از دست دادن 3 هفته بیشتر خواهد بود و اگر این نوع مصدومیت را تجربه کرده باشد، 3 هفته از میادین دور است. حالت بعدی، کشیدگی سنگین بررسی شده. این نوع کشیدگی عضله خلفی، او را بین 3 الی 6 هفته از میادین دور خواهد کرد و بازگشت براهیم نیاز به فیزیوتراپی سنگینی دارد. بدترین حالت که متخصصان این صفحه درنظر دارند، مصدومیتی 7 هفته‌ای است. پارگی عضله خلفی برای دیاس، فصل را برای او به پایان خواهد رساند. احتمال این نوع مصدومیت با توجه به دردی که دیاس تحمل می‌کرد، کم نیست و این می‌تواند بدترین خبر برای کارلتو باشد. بررسی‌های دقیق پزشکان رئال مادرید اکنون در حال انجام است و خبر رسمی تا چند روز آینده مشخص می‌شود. امید هواداران، دیاس و تیم کارلو آنجلوتی این خواهد بود که مصدومیت در کمترین زمان ممکن برطرف شود زیرا این مصدومیت در سخت‌ترین شرایط فصل به سراغ بال و هافبک مادریدی آمده است.

 

شرایط دشوار مادرید

در تیم فعلی رئال مادرید، کورتوا، میلیتائو، آلابا، بلینگام، رودیگر و دیاس آسیب‌دیدگی را تجربه می‌کنند و رئال مادرید چند هفته آتی را باید بدون این بازیکنان کلیدی بگذراند. دیدارهای لیگ قهرمانان آغاز شده و لالیگا حساسیت بالایی برای مادریدی‌ها دارد. عمق ترکیب کارلتو بسیار کاهش پیدا کرده و این موضوع فشار را روی سایر بازیکنان می‌افزاید. سرمربی رئال مادرید مطمئنا به کمک تجربه‌‌اش می‌تواند از این روزهای سخت سربلند خارج شود اما احتمال بروز مصدومیت‌های جدید برای سایر بازیکنان بسیار افزایش خواهد یافت. سرمربی ایتالیایی توانی برای مقابله با این موضوع ندارد و شاید همین عامل، قهرمانی‌ها را از چنگ کهکشانی‌ها در بیاورد.

گروه نرم افزاری ماهور
61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا