آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

راموس هم دکمه ریجکت الاتحاد را زد: سلام سویا!

کادنا کوپ و آ اس در اسپانیا اعلام کردند بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به الاتحاد او با باشگاه سویا به توافق نهایی رسیده است.

سرخیو راموس در روزهای گذشته با الاتحاد به توافق شفاهی دست پیدا کرده بود اما او به گزارش رادیو کادنا کوپ و روزنامه آ اس امروز در چرخشی ناگهانی با باشگاه سویا به توافق نهایی رسید و به زودی به این باشگاه ملحق خواهد شد.

 

راموس پیش از پیوستن به رئال مادرید بازیکن سویا بوده و حالا بعد از 18 سال به این تیم برخواهد گشت. راموس هیجده سال پیش سویا را ترک کرد تا در رئال به یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال تبدیل شود. او حالا در 37 سالگی به تیم شهر زادگاهش برمی‌گردد.

سویا در طول تابستان چندین بار گزارش‌ها درباره احتمال به خدمت گرفتن راموس را رد کرده بود. علت اصلی دلخوری بسیاری از هواداران سویا بود که از دوران درخشش راموس در رئال از او دل خوشی نداشتند و می‌گفتند حرکات او در سانچس پیسخوان نسبت به سویا بی‌ادبانه بوده است. ولی با گذشت زمان کم کم از شدت ناراحتی هواداران کاسته شد و باشگاه به این نتیجه رسید که زمان مناسبی برای مذاکره با سرخیو فرا رسیده است.

گروه نرم افزاری ماهور

گزارش آ اس اشاره می‌کند راموس در مذاکره با سویا پذیرفته است دستمزدی به مراتب کمتر از آنچه در رئال مادرید و پاری سن ژرمن می‌گرفت دریافت کند. با توجه به پیشنهاد رویایی الاتحاد به او به نظر می‌رسد ال‌کاپیتانو برای دست رد زدن به سینه این باشگاه عربستانی دلایلی به غیر از پول داشته است.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا