آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رحمتی: فردا آخر بازی آمار را ببینید

سرمربی نساجی نسبت به اظهار نظر درباره سبک دفاعی تیمش واکنش نشان داد.

سید مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از مسابقه نساجی مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فردا مقابل یکی از بهترین تیم‌های گروه خودمان بازی داریم. تیمی که از نظر فیزیکی و دوندگی خیلی خوب است و در دو دیدار قبلی بازیکنانش نشان دادند که کیفیت خیلی خوبی دارند و توانستند 4 امتیاز کسب کنند.

 

او ادامه داد: می‌دانیم بازی خیلی سختی پیش رو داریم ولی تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا آنچه شایسته تیم نساجی و هواداران‌مان هست را در زمین نشان بدهیم و بتوانیم ان‌شاءالله با امتیاز از این استادیوم خارج شویم.

 

سرمربی نساجی درباره شرایط تیمش عنوان کرد: تیم خیلی خوبی داریم و بلد هستیم چطور فوتبال بازی کنیم؛ همان‌طور که در دو دیدار قبلی در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادیم. شاید اگر در دیدار مقابل الهلال یک مقدار خوش شانس بودیم و یک توپ ما فقط چند سانتی‌متر از خط رد نشده بود و تبدیل به گل می‌شد، شاید نتیجه آن بازی در ایران تغییر می‌کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

رحمتی اضافه کرد: من و تمام مجموعه تیم مصمم هستیم تا ان‌شاءالله فردا یک بازی خیلی خوب، قوی و محکم را از خودمان نشان بدهیم و به آنچه مدنظرمان از این مسابقه هست، دست پیدا کنیم.

 

او در مورد آب و هوای ازبکستان و تاثیرش روی شرایط تیم نساجی ابراز کرد: آب و هوای خیلی خوبی وجود دارد و هیچ مشکلی نیست. در ایران هم فصل پاییز است و هوا به همین شکل است.

سرمربی نساجی در خصوص عملکردشان در دو دیدار اخیر که در لیگ برتر شکست خوردند، ابراز کرد: فوتبالِ لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی کاملا دو مقوله جدا از هم هستند. فرق ما با تیم نوبهار در این است که آنها در هفته‌های پایانی فصل قرار دارند، اما تیم ما در هفته ششم لیگ برتر ایران است.

 

رحمتی ادامه داد: تیمی هستیم که دستخوش تغییرات زیادی شدیم و بازیکنان جوان زیادی جذب کردیم و مطمئنا در هفته بیست و سوم و بیست، جایگاه متفاوتی نسبت به الان در لیگ ایران خواهیم داشت.

 

او درباره سبک دفاعی تیمش در مسابقات گذشته ابراز کرد: فردا در انتهای بازی، آمار نشان می‌دهد که ما تیم تدافعی هستیم یا نوبهار. فوتبال بر این پایه خلق شده که به تیم حریف موقعیت گل ندهید و موقعیت گل ایجاد کنید.

سرمربی نساجی تاکید کرد: بعد از چندین سال حضورم در رده‌های مختلف تیم ملی ایران، به ازبکستان تبریک می‌گویم که پیشرفت خوبی هم به لحاظ زیرساختی و هم فنی در فوتبال داشتند.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا