آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رد کردن گل لوئیس دیاز مضحک بود

کارشناسان داوری شبکه بین اسپرت تصمیم داور در مردود اعلام کردن گل لوئیس دیاز در دیدار تاتنهام-لیورپول را مضحک خطاب کردند.

صحنه گل لوئیس دیاز که به اشتباه آفساید شد یکی از مورد بحث ترین موضوعات فوتبالی ساعات گذشته است.

 

در حالی که دیاز از عمق دفاع تاتنهام عبور کرده بود و موفق شد دروازه این تیم را باز کند داور صحنه را آفساید تشخیص داد، و در حالی که VAR در دسترس بود تا به این صحنه نگاهی بیندازد، هیچ اتفاقی نیفتاد تا تماشاگران فوتبال و کارشناسان ورزشی از این صحنه در شک فرو بروند! طرفداران در رسانه های اجتماعی نسبت به بی تفاوتی VAR از این صحنه متحیر شدند.

 

کارشناسان داوری ورزشی شبکه BEIN اسپرت این صحنه را مورد بررسی قرار دادند و معقتد بودند که این صحنه باید به VAR می رفت و گل اعلام می شد.

گروه نرم افزاری ماهور

اندی گری کارشناس این برنامه گفت: خطوط واضح است و دیاز حداقل یک متر بیرون تر از خط آفساید است! این تصمیم ضربه ای بود که تیم کلوپ در این مسابقه خورد، آنها برای اولین بار در این فصل شکست خوردند.

 

ریچارد کیز با تایید صحبت های گری و از او پرسید: “چرا داور در این صحنه به VAR رجوع نکرد؟ من دلیلی برای این موضوع که او بازی را نگه نداشت و به VAR نگاهی نینداخت ندارم، تصمیم مضحکی بود!

گری اضافه کرد: زمانی که همه چیز واضح است، VAR باید این تصاویر رو مورد بررسی قرار دهد، این قسمت ناامید کننده برای کلوپ و تیمش و همچنین هواداران لیورپول در تماشای بازی بود. باید دید هوارد وب و مقامات آن چه می گویند، اما مطمئناً به نظر می رسد تصمیم اشتباه گرفته شده است.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا